Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg har søkt litt rundt på nette her for å finne noen tips til hvor jeg kan få kjøpt "pen sko / jente sko" i størrelse 42/43, er i tillegg veldig brei foran på poten å har god plass mellom tåsene.

har ikke klart å finne noen konkret plass hvor jeg kan få tak i dette. Alle innleggene var riiimelig gamle nå så kan jo være bra med en update i sko verdnen.

Jeg har alltid slitt med å finne jentete sko å har derfor måtte brukt skate sko / jogge sko eller ugs lignende sko.

Probleme er jo de gangene jeg skal pynte meg å ender med å måtte tyne føttene mine ned i et smerte helvete av dimensjoner som gjør at jeg kvier meg i nesten en uke før jeg skal ut..

Jeg er 22 år å er riiimelig lei av å ikke kan gjøre som andre på min alder å gå med f.eks støveletter (noe jeg synes er sååå fint!)

å ha sko som er på mote nå som jeg endelig har jobb å kan kjøpe dette selv.

Jeg har jo eeeegentlig ikke akkuart monster store bein så burde vel være håp for meg.

Hjeeeelp meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

duoboots.com har mye i ymse størrelser og vidder. er superfornøyd med service og rask shipping derfra :)

Skrevet

Hei,

Du er jo på langt nær alene om "problemet". Skjønner godt at du helst vil prøve sko/støvletter før du kjøper, men det kan likevel være ok å orientere seg om hva som finnes i utlandet og på nettet. Kan jo etterhvert bli en god unnskyldning for å ta seg en oval week-end, og gjøre skokjøp samtidig :)

Ebay.de er en bra plass å begynne. Der kan du også komme i kontakt med både produsenter og butikker som har størrelsene du søker.

Jeg bruker str 41 (av og til 42), og kjøper ofte både sko og støvletter på nettet. Jeg har vel gjort et par bomkjøp, men det har jeg jammen gjort i butikker også. I 90% av tilfellene har jeg blitt kjempefornøyd!

Jeg ville forsøkt om jeg var deg.

Skrevet

På brandos.no har de selskapssko til dame helt opp til 46 :)

Skrevet

takk for mange goe tips! De fleste skoa jeg har kjøpt som har vært pen sko har jo søren bare vært bomkjøp så er rimelig klar for å finne noe som er stort nok!

hehe

Skrevet

har sett Paris Holton har str. 42/43 så det finnes nok noen bra sider her i verden...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker større sko enn deg ts, og jeg syns at å kjøpe sko på postordre er usikkert. Sko må prøves før en kjøper syns jeg.

Skrevet

Jeg bruker større sko enn deg ts, og jeg syns at å kjøpe sko på postordre er usikkert. Sko må prøves før en kjøper syns jeg.

På brandos.no er det gratis frakt og gratis retur, så der kan man prøve selv om det er postordre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...