AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Hei, jeg har bodd i utlandet en stund og har ikke TV, så for det meste ser jeg på tagesschau.de og BBC. Nå så vi på Dagsrevyen online og lå oss i hjel pga datamaskiner og mus som står på pulten til nyhetsankerne. Hva er poenget? De har vel skjermer bak kameraene som de kan lese av, de skal se i kameraet eller på hverandre og de skal i alle fall ikke fikle med noe på en skjerm som de eksklusivt ser på? Er det en sånn "Norge er også moderne"-greie som bare er gjøkeri? Han ene hadde tom papir liggende på tastaturet sitt...
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Hei, jeg har bodd i utlandet en stund og har ikke TV, så for det meste ser jeg på tagesschau.de og BBC. Nå så vi på Dagsrevyen online og lå oss i hjel pga datamaskiner og mus som står på pulten til nyhetsankerne. Hva er poenget? De har vel skjermer bak kameraene som de kan lese av, de skal se i kameraet eller på hverandre og de skal i alle fall ikke fikle med noe på en skjerm som de eksklusivt ser på? Er det en sånn "Norge er også moderne"-greie som bare er gjøkeri? Han ene hadde tom papir liggende på tastaturet sitt... Er det ikke ganske åpenlyst hva de holder på med? :gjeiper: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå