Gå til innhold

Bærbare maskiner på Dagsrevyen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har bodd i utlandet en stund og har ikke TV, så for det meste ser jeg på tagesschau.de og BBC. Nå så vi på Dagsrevyen online og lå oss i hjel pga datamaskiner og mus som står på pulten til nyhetsankerne. Hva er poenget? De har vel skjermer bak kameraene som de kan lese av, de skal se i kameraet eller på hverandre og de skal i alle fall ikke fikle med noe på en skjerm som de eksklusivt ser på? Er det en sånn "Norge er også moderne"-greie som bare er gjøkeri? Han ene hadde tom papir liggende på tastaturet sitt...

post-37809-0-52692200-1300135685_thumb.j

post-37809-0-06715100-1300135692_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har bodd i utlandet en stund og har ikke TV, så for det meste ser jeg på tagesschau.de og BBC. Nå så vi på Dagsrevyen online og lå oss i hjel pga datamaskiner og mus som står på pulten til nyhetsankerne. Hva er poenget? De har vel skjermer bak kameraene som de kan lese av, de skal se i kameraet eller på hverandre og de skal i alle fall ikke fikle med noe på en skjerm som de eksklusivt ser på? Er det en sånn "Norge er også moderne"-greie som bare er gjøkeri? Han ene hadde tom papir liggende på tastaturet sitt...

Er det ikke ganske åpenlyst hva de holder på med? :gjeiper:

:popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stein, mus og papir? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...