Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!! Huden min er så tørst :tristbla:

Jeg er 34 år og har brukt Neroli i flere år under fundamental beautifying cream. Noen ganger bruker jeg Moisture defense antioxidant comfort cream. Om natten sover jeg med Decleor`s fuktmaske eller Neroli balm.

Hudpleieren min fører kun Matis, MD og Decleor. Av disse merkene er det Decleor Neroli som fungerer best av fuktserumene. Jeg tror jeg må utenfor disse merkene for å finne en skikkelig fuktbooster.

Noen som kan anbefale meg ett enda rikere enn Neroli?

Jeg har svært fuktfattig komb. hud.

Noen som har forsøkt Carita eller Babor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Carita lagoon serum er helt fantastisk! Anbefales på det sterkeste!

Du kan også bruke Matis optimal moisturising serum, men det har du kanskje prøvd?

Men Carita sitt har reddet min hud en gang for alle!

AnonymBruker
Skrevet

Går du på noen medisiner?

Jeg spør, for selv medisiner som ikke er kjent for å gjøre huden tørr, kan faktisk omgjøre huden til Sahara ørkenen.

Skrevet

Carita lagoon serum er helt fantastisk! Anbefales på det sterkeste!

Du kan også bruke Matis optimal moisturising serum, men det har du kanskje prøvd?

Men Carita sitt har reddet min hud en gang for alle!

Takk for tips:) Skal se om jeg finner denne et sted:)

Skrevet

Går du på noen medisiner?

Jeg spør, for selv medisiner som ikke er kjent for å gjøre huden tørr, kan faktisk omgjøre huden til Sahara ørkenen.

Nei, ingen medisiner. Har tatt Nattlysolje siden januar. Har nok hjulpet noe, men langt fra nok. Skal bytte og se om Udos choise kan hjelpe..

Takk for svar:)

Skrevet

Hjelp!! Huden min er så tørst :tristbla:

Jeg er 34 år og har brukt Neroli i flere år under fundamental beautifying cream. Noen ganger bruker jeg Moisture defense antioxidant comfort cream. Om natten sover jeg med Decleor`s fuktmaske eller Neroli balm.

Hudpleieren min fører kun Matis, MD og Decleor. Av disse merkene er det Decleor Neroli som fungerer best av fuktserumene. Jeg tror jeg må utenfor disse merkene for å finne en skikkelig fuktbooster.

Noen som kan anbefale meg ett enda rikere enn Neroli?

Jeg har svært fuktfattig komb. hud.

Noen som har forsøkt Carita eller Babor?

I tillegg til masker og kremer må du også tenke på hva du tilfører kroppen gjennom mat og drikke. Pass på at du drikker nok vann, og spis gjerne avocado og usaltede nøtter som inneholder sunne oljer som "smører" huden innenfra.

• Liker 1
Skrevet

Jeg anbefalte akkurat Lush sine produkter i et annet innlegg, men jeg vil anbefale deg å prøve produkter fra Lush! De har supre ansiktkremer og masker! Dessuten så inneholder de kun naturlige ingredienser, og lite eller ingen konververingsmiddel.

Jeg er personlig stor fornøyd!

lushnorge.no

Skrevet

Vita Balance fuktserum fra Babor :) men du sier at du har kombinert hud, er det fet og tørr hudtype du har?

Hvis du har fete partier, må du huske talgregulerende produkter i tillegg.

Henriette

AnonymBruker
Skrevet

jeg forstår ikke helt hvorfor du har brukt neroli som er til all hud?

for tørr hud er det jo angelique night balm/serum som er best?

jeg bruker angelique balm på natt og neroli serum på dagtid, men hadde jeg vært helt veldig tørr så hadde ikke neroli holdt overhodet.

har du skikkelig knusk hud kan du jo prøve cooconing cream(for veldig tørr hud) eller MDs fuktserum.

Hudpleieren der jeg går skulle bytte fra MD til Babor, så tror de alle skal funke bra. MD og Decleor skal visstnok passe veldig godt sammen, derav ofte anbefalinge rom å mikse de to merkene.

Skrevet (endret)

Tusen takk for tips :jepp:

I følge hudpleier har jeg ikke tørr hud, bare dehydrert/fuktfattig.

Nå i vinter har jeg pøst på med produkter for tørr hud, bl.a Decleors ultra cocooning cream og Moisture defense antioxidant comfort cream fra MD. Disse lindrer der og da, myker opp huden min, men de slukker nok ikke fuktfattigheten. I stedet gir de meg noen sorte prikker og litt ekstra kviser.

Jeg har ikke spesiellt fet T sone, kvisene jeg får er hormonelle og popper fram hver 14 dag (EL og mens). Det er vel dette som gjør at jeg har kombinert hud??

Jeg har brukt night recovery serum fra MD en stund under nattkrem- lurer faktisk på om det er denne som tørker ut huden min?! Nå har jeg forsøkt noen netter uten, og jeg kan se en ørliten bedring.

Ellers snuser jeg veldig på Matis sin Jeunesse serie. Det eneste produktet hudpleier har anbefalt meg derfra er Fundamental beautifying creme som jeg synes er ok. Optimal moisturising serum og Avantage ansiktskrem ser ut til å passe min hud enda bedre, da de skal gi masse fukt. Noen som har erfaring med disse produktene?

Det skal visst ikke være så enkelt å finne perfect match, men jeg gir da ikke opp :ball:

Endret av surreminken
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd Matis jeunesse serie fuktserum og fuktmaske. Syns det ga langt mindre fukt enn Decleor.

• 3 år senere...
Skrevet

Tusen takk for tips :jepp:

I følge hudpleier har jeg ikke tørr hud, bare dehydrert/fuktfattig.

Nå i vinter har jeg pøst på med produkter for tørr hud, bl.a Decleors ultra cocooning cream og Moisture defense antioxidant comfort cream fra MD. Disse lindrer der og da, myker opp huden min, men de slukker nok ikke fuktfattigheten. I stedet gir de meg noen sorte prikker og litt ekstra kviser.

Jeg har ikke spesiellt fet T sone, kvisene jeg får er hormonelle og popper fram hver 14 dag (EL og mens). Det er vel dette som gjør at jeg har kombinert hud??

Jeg har brukt night recovery serum fra MD en stund under nattkrem- lurer faktisk på om det er denne som tørker ut huden min?! Nå har jeg forsøkt noen netter uten, og jeg kan se en ørliten bedring.

Ellers snuser jeg veldig på Matis sin Jeunesse serie. Det eneste produktet hudpleier har anbefalt meg derfra er Fundamental beautifying creme som jeg synes er ok. Optimal moisturising serum og Avantage ansiktskrem ser ut til å passe min hud enda bedre, da de skal gi masse fukt. Noen som har erfaring med disse produktene?

Det skal visst ikke være så enkelt å finne perfect match, men jeg gir da ikke opp :ball:

Hvis du har dehydrert/fuktfattig hud, altså ikke tørr hud, har da virkelig hudpleier anbefalt

Decleor ultra cocooning cream? Denne kremen er jo ment for tørr hud, ikke dehydrert hud.

Jeg vil i såfall tro at grunnen til at du trenger mer fukt nå er fordi du bruker feil krem og bør

bytte ut denne kremen med en krem som gir mer fukt, i stedet for næring og fett som kremer

for tørre hudtyper gjør :)

Anonymous poster hash: 9423e...c84

Skrevet

Hvis du har dehydrert/fuktfattig hud, altså ikke tørr hud, har da virkelig hudpleier anbefalt

Decleor ultra cocooning cream? Denne kremen er jo ment for tørr hud, ikke dehydrert hud.

Jeg vil i såfall tro at grunnen til at du trenger mer fukt nå er fordi du bruker feil krem og bør

bytte ut denne kremen med en krem som gir mer fukt, i stedet for næring og fett som kremer

for tørre hudtyper gjør :)

Anonymous poster hash: 9423e...c84

Du svarer et innlegg som ble skrevet i 2011.....................

Anonymous poster hash: ddef4...be1

Gjest Raptuza
Skrevet

Prøv å kutte ut ansiktsvann. De er sterke og tørker huden ut. Bruk spray med kildevann i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...