Gå til innhold

Hvor mange barn har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mange barn har du? og hvorfor (det antallet altså, ikke hvorfor du har barn)? :-)

Har du tenkt på flere? eller er du ferdig nå?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ha flere enn en for jeg ønsket ikke et barn som ble enebarn. Stoppet ved to. Hadde nok fått nr. 3 også, men det ble litt vanskelig da jeg ble aleneforsørger. Nå har jeg satt foten ned. Deilig med tenåringer i huset. :)

Skrevet

Har to, håpar å få i alle fall ein til, helst to.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg har fem barn, to jenter, tre gutter. Hvorfor det ble så mange, var vel en kombinasjon av at jeg ikke tålte p-piller og at min mann var slurvete med kondombruk. Etter den femte ble jeg sterilisert.

PS: Jeg må tilføye at jeg ikke angrer på at jeg fikk så mange barn, men det var ikke helt meningen. Alle er elsket :) .

Endret av Belladonna
Gjest Gjest
Skrevet

Har også to og vurderer nr3. Fordi barn er hærlige, men de vokser så fort opp og blir store. Mer arbeid følger, men samtidig på en helt annen måte enn når de var små.

Synest 2 er for lite, men for å være ærlig så er jeg redd 3 kan bli for mye også :forvirret:

Hva synest du er det ideelle antall barn?

Skrevet

Har 8, fordi det er akkurat passe for oss.

Skrevet

Eg ser for meg at fire ungar må vere det "perfekte" :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 0 vil ha 2 :) Gleder meg! Skal vel begynne å prøve om et års tid håper jeg!

Gjest Nadezhda
Skrevet

Har ingen, vil gjerne bestille 3-4 :klemmer:

Skrevet

Har to, venter nr. 3 straks. Syntes 2 var for lite. Nå har vi ikke prøvd trebarnslivet enda, men etter en temmelig kjip graviditet tror jeg ikke at jeg orker selve rugefasen en gang til, så tror vi stopper nå.

Skrevet

Har to barn og har lyst på et til, men jeg orker ikke flere graviditeter :(

Gjest Gjest
Skrevet

Har to! Litt løst på ett til, men redd det skal bli litt for mye : )

Gjest Gjest
Skrevet

Har tre, ønsker meg veldig i hvert fall ett barn til. Tre barn er også fantastisk, men jeg innbiller meg at mitt (høyst personlige!) perfekte tall er 4 eller 5. Mannen er happy med de tre vi har, men kan være åpen for forhandlinger. Vi får se hva framtida bringer!

Skrevet

Har to ,og det blir med de to :hjerte: Har landet på att det er nok for vår familie.

Skrevet

0 og det kommer til å forbli 0 :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har 7 stk og er fornøyd med det :klemmer: 4 gutter og 3 jenter. Guttene er ungdommer og snart klare for å flytte ut, det kommer til å bli noe stille i huset etter hvert.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ønsker å ha 1 jente og 3 gutter til slutt.

Endret av Skravlebøtta
AnonymBruker
Skrevet

Ingen, og kommer ikke til å få noen.

• Liker 1
Skrevet

4 barn . To egne 7 og 10 år og to fosterbarn 7 og 9 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...