Gå til innhold

sabotasje på farmen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det snakkes allerede om slakting på farmen etter to uker. De har aldrig slaktet noen husdyr før så tidlig i opphåldet,det har tatt iallefall fire uker før de har slaktet og da har sulten virkelig meldt seg. jeg vet at hun som er så glad i dyr saboterer ukesoppdraget og da får heller ikke denne storbonden kniv. det virker som en tafatt gjeng denne gangen som tar de raskeste og enkleste løsningene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det var fokus på overlevelse, jobb, slit og utfordringer, ikke hvem som finner hvem og blir kjærester. Det er jeg minst interessert i, paradise hotel for de som er interessert i sånn :roll:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det var fokus på overlevelse, jobb, slit og utfordringer, ikke hvem som finner hvem og blir kjærester. Det er jeg minst interessert i, paradise hotel for de som er interessert i sånn :roll:

helt enig,det blir for mye fokus på intriger og hvem som liker hvem,jeg er også enig i at denne gjengen bruker resursene feil.

AnonymBruker
Skrevet

ok :briller:

• Liker 1
Skrevet

Da jeg skrudde på tok det ganske lang tid før jeg skjønte at det var Farmen jeg så på. Trodde det var Jakten på Kjærligheten :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

trodde eg og

AnonymBruker
Skrevet

enkelte urbane mennesker tror de solgte ferdig kjøttdeig for 100 år siden. de aner ingenting om gårdsdrift og tror fuglen fyker til middagstallerkenen selv og legger seg klar til å bli spist.

• Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet

Jeg mistet sansen for Farmen da det gikk over til å dreie seg mest om et spill,intriger og sabotering i stedet for hvordan overleve best mulig på det man har på en gård. Så her har jeg funnet av-knappen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...