AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Denne kroppen vil jeg ha! Akkurat slik er min drømmekropp. Hvordan får man en slik kropp? Altså litt mer detaljert enn det som står i artikkelen. 1
Batteri Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Ved å sultefore deg...? Gå inn på hennes nettide da vel: http://goop.com/
Ava Mae Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Det er ikke så lett som at man kan trene seg selv til en bestemt type kropp, det kommer helt ann på hvordan kroppen din er bygd opp i utgangspunktet og høyde ikke minst. Spis sunt, tren og fokuser heller på å bli den beste utgaven at deg selv. 11
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Denne kroppen vil jeg ha! Akkurat slik er min drømmekropp. Hvordan får man en slik kropp? Altså litt mer detaljert enn det som står i artikkelen. Det er sånn man ser ut som død. Hvis du vil bli slik, så kan du gå til sultestreik. Hvis du syns denne kroppen er fin, så bør du kansje vurdere briller? 2
Tullepia Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Denne kroppen vil jeg ha! Akkurat slik er min drømmekropp. Hvordan får man en slik kropp? Altså litt mer detaljert enn det som står i artikkelen. Det er ikke så enkelt som å si: En slik kropp vil jeg ha. Vi er født med de genene vi har og kan ikke forandre disse forutsetningene. For eksempel kan du ikke bli høyere eller lavere, du kan ikke forandre muskeltypen din eller beinbygningen din. Du må aller først godta den kroppen du er født med og de forutsetningene den har. Når du har gjort det og fått et realistisk bilde av hva som er mulig å få til med akkurat din kropp kan du gå i gang med et treningsopplegg som kan hjelpe deg å nå dine mål. Generelt gjelder følgende - Kutt ut snop, brus og alkohol, det kan du bare spise/drikke lørdag. - Spis sunt. Det betyr mye grønnsaker, fisk og fullkornsprodukter. - Tren minst tre ganger i uka. Når det gjelder trening bør du trene kondisjon et par ganger i uka og styrke et par ganger i uka. Dra til et treningssenter, få en personlig trener til å legge opp et program for deg og sett i gang!
Lillemeg25 Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Det er sånn man ser ut som død. Hvis du vil bli slik, så kan du gå til sultestreik. Hvis du syns denne kroppen er fin, så bør du kansje vurdere briller? Alle har forskjellig smak da. Selv om noen liker en kropp du ikke liker, så betyr ikke det at personen trenger briller. Smak og behag! 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Er det en kropp å trakte etter? Skinn og bein. Null trent!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 Hun er da trent! Både synlige lårmuskler og magemuskler der! 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Sto der ikke Slik får hun denne kroppen?? les det da vell ;)
Gjest Jentehumor Skrevet 15. mars 2011 #10 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har en sånn kropp, men jeg sitter på rompa hele dagen...Jeg spiser lite også...:/
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #11 Skrevet 15. mars 2011 Det stod at hun drikker Guinness og spiser ost og hvete.
Gjest Diamant Skrevet 15. mars 2011 #12 Skrevet 15. mars 2011 Jeg vil også bli like tynn som Gwyneth Paltrow! Lurer på hvor mye hun veier..
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2011 #13 Skrevet 15. mars 2011 Synes hun ser ut som en pinne. Utydelig midje. En veldig lite feminin kropp i mine øyne.
Larsern Skrevet 15. mars 2011 #14 Skrevet 15. mars 2011 Et forsøk på trolling? Men for å gi et svar: Ikke tren, ikke spis. Gi kroppen et par uker så er du der.
I Grosny Skrevet 15. mars 2011 #15 Skrevet 15. mars 2011 Hvis du vil ha den kroppen så får du ta med noen blomster og prate med henne (dersom hun ikke er gift eller noe da). Jeg synes ikke du bør prøve å bli så tynn. Hun er minst tre kilo undervektig. Skal du stramme deg opp litt anbefaler jeg morsom trening. Som f.eks, langrennn, fotball, volleyball, sykling, orientering og bordtennis. Skal man sette av en god del tid til trening, så synes jeg det er lurt å samtidig ha glede av det.
Gjest Cerridwen Skrevet 15. mars 2011 #16 Skrevet 15. mars 2011 Gwyneth har kjempefin kropp! Trent, slank og fast. 2
Vulpes Skrevet 15. mars 2011 #17 Skrevet 15. mars 2011 Jeg synes det er tullete å si at man må sultefôre seg for å bli så tynn, og at det er slik man ser ut som død. Noen er naturlig så slanke, akkurat som at noen fra naturens side er kraftigere enn andre. Når det er sagt er jeg helt enig i at blir feil å se på et bilde og tenke at man vil bli akkurat sånn. Man får heller ha som mål å nå sin egen idealvekt, og å få en sunn kropp 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #18 Skrevet 15. mars 2011 Jeg synes det er tullete å si at man må sultefôre seg for å bli så tynn, og at det er slik man ser ut som død. Noen er naturlig så slanke, akkurat som at noen fra naturens side er kraftigere enn andre. Det gjelder ikke denne dama. Hun har jo selv gått ut i media og fortalt hvor streng hun må være i forhold til både eget kosthold og trening for å se ut som hun gjør. Så denne kroppen kommer nok ikke fra naturens side.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #19 Skrevet 15. mars 2011 Denne dama er 37 og har osteopopeni (lav bentetthet). Ser ikke bort ifra at usunn livsstil og mangel på vektbærende aktiviteter kan være medvirkende til dette.
Fanteria Skrevet 15. mars 2011 #20 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jeg merker jeg blir irritert på flere av kommentarene her. Må jeg forberede meg på å få dritt slengt etter meg fordi jeg er naturlig tynn? Jeg har så vidt begynt å trene pga ryggproblemer, og når jeg trener blir jeg så tynn som hun er på bildene. Takk for motivasjonen folkens! Kan dere ikke snart innse at det ikke er alle som sulter seg for den kroppen, men som faktisk ikke kan gå opp for å få former? Tro meg, jeg misunner de med midje og rumpe. Så nå syns jeg dere skal gå i speilet og finne en ting som du liker ved deg selv i stedet for å slenge spydige kommentarer i hytt og pine. Endret 15. mars 2011 av Fanteria 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå