Gå til innhold

Treningssenteret stengt pga vinterferie!

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70
Skrevet

Fant altså nettopp ut at det lokale treningssenteret er stengt denne uka pga vinterferie, dermed får jeg ikke gjennomført de faste treningsøktene mine, noe jeg ærlig talt synes er temmelig irriterende. Greit, jeg burde sikkert ha fått med meg at de hadde feriestengt, men nå gjorde jeg nå ikke det. Jeg vet heller ikke om jeg synes at det er greit, i og med at jeg faktisk betaler for å trene der. Dessuten er det snø og dårlig joggeføre, og ski eier jeg ikke, så andre treningsmuligheter er det dårlig med. Ganske håpløst med et sånt uønsket treningsopphold når man omsider er kommet i gang!

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Det skjønner jeg godt! Og så vinterferie da, det var en skikkelig dårlig grunn. Påske og slikt er man jo forberedt på at kommer, men vinterferie er jo ikke heligdager en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde minst få avslag i månedsavgiften lik antall dager senteret er stengt. Har aldri hørt om et senter som er stengt i vinterferien.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tren hjemme i stua. Finnes mange styrkeøvelser og balanseøvelser du kan gjøre. Du kan også prøve f.eks. pilates eller yoga. Trenger ikke å stå helt stille :-)

Men jeg skal være enig med deg at det er irriterende. En hel uke du har betalt for uten å få utbytte for den. Det er for dårlig!

Gjest Nanne70
Skrevet

Det blir vel å kjøre noe styrke, har treningsstrikk og vekter. Men er ikke helt det samme, da.

Gjest strykebrett
Skrevet

Forresten, her finner du en kjekk video med et 30-minutters program instruert av Puls-Yngvar som du kan gjøre hjemme uten noe utstyr. Pleier å kjøre det av og til når jeg ikke har tid til å dra på senter. :)

Skrevet

Du burde kreve avslag i månedsavgiften. En uke er faktisk nesten en fjerdedel av måneden.

AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg er helt uhørt.

Å stenge i en ferieuke da mange folk faktisk har fri og mer tid til å treneg blir galt. Dersom de absolutt må stenge bør de i alle fall ikke ta betalt for denne ene uken. Ved at dere betaler tilsvarende mindre denne måneden, eller at perioden utvides med en uke.

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg blitt forbanna, ja, og absolutt krevd prisavslag tilsvarende stengte dager!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...