Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to tette og kjøpte denne brukt. Kjempefornøyd, men mulig vi har misforstått noe. Når vi skal sette på bagen til lillebror så er kalesjen på selve vognen i veien. Må ta opp kalesjen og kløne under den for å få festet bagen.

Er det noen andre som har vært borti dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke meningen du skal bruke bag og sportssete samtidig. Ta vekk sportssetet på den siden du har bagen og så er problemet løst.

Skrevet

Har jo selvfølgelig tatt bort sportsdelen på den siden jeg har bagen. Men dette er jo gamle typen med dobbel kalesj.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, det er den gamle typen. Da vet jeg ikke, har du sjekket i bruksanvisningen? Hvis du ikke har den mener jeg å huske at du kan laste de ned fra hjemmesiden til Mountain Buggy.

Skrevet

Har gått gjennom bruksanvisningne og ser ut som alt er riktig, så jeg skjønner ingenting.

Ingen andre som har vært borti dette?

Skrevet

Jeg har den vogna, og må ta fram kalesjen for å sette på bagen. Det er litt klønete, men det er den eneste måten jeg klarer det på. Trenger ikke ta den helt fram, men nesten.

(Nå har jeg brukt den hver dag i 9 uker, og det går veldig lett å sette på bagen. Men i starten var det litt vanskelig.)

Skrevet

Æsj, vil det si at jeg bare må ha det sånn.

Det er ikke noe stort problem, men jeg må jo si jeg syns det er rart de ikke har gjort det på en bedre måte.

Jaja, blir vel mer vant til det etterhvert.

Skrevet

Jeg syntes også det var irriterende. Hvis ingen andre her har forslag til en bedre måte å gjøre det på er det nok bare å leve med det. Min erfaring er i alle fall at man utvikler en smidig teknikk etter hvert!

Skrevet

Og derfor skal vi kjøpe ny Mountain Buggy søskenvogn. Vognen har f.o.m 2010 separate kalesjer - noe som både er mer praktisk og mye finere å se på.

Hadde jeg kjøpt en brukt med dobbel kalesje, hadde jeg droppet bagdel og heller gått for en liten softbag inni sportsdelen. Kan få kjøpt en fra Babytravel e.l. til 399 på de store kjedene. Et venninne av meg har gjort det slik. Barnet er riktignok vendt fra deg, men man er ikke akkurat mange centimeterene fra barnet :)

Du kan evt kontakte de du kjøpe vognen av og høre hvordan de løste problemet?

Lykke til! MB er super! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...