Sunshine Skrevet 14. mars 2011 #1 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg hadde egentlig bestemt meg for en Emmaljunga, men nå er jeg usikker på om jeg vil ha en trehjuling likevel (som jeg egentlig trodde jeg ville ha før jeg bestemte meg for Emmaljunga). Dere som har Emmaljunga City Cross, har dere noen gang savnet at vognen var enklere å trille? Evt andre ulemper med vognen? (Ikke glem å skrive hvor du triller (by, skog, snø, tettsted)). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. mars 2011 #2 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg synes det er en god vogn Har trillet både i by, på kjøpesenter og på grusvei, og synes den er god alle steder. Den er ganske lett, og selv om den har plasthjul er de ikke harde. Men jeg har jo ikke akkurat så mye erfaring fra andre vogner da, så har egentlig ikke noe sammenligningsgrunnlag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
itchii Skrevet 14. mars 2011 #3 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har en citycross, men ca like langt på vei som deg, så har ikke så mye erfaring med å trille den rundt ennå :gjeiper: Jeg gikk hos en forhandler og rugget litt, leste tester og slikt og hørte med venner, derfor jeg endte opp med city crossen. Ville du egentlig ha tre hjul er kanskje nitro noe å sjekke ut? Den snur jo på en femøring i forhold til cc'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 14. mars 2011 Nja, jeg er veldig skeptisk til de små hjulene på nitroen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Del Skrevet 15. mars 2011 Vi har emmaljunga city cross, og har vært veldig fornøyd. I allefall med bagen. Vi har trillet MYE i bynære strøk. På snø, slaps og is. Hjulene har det aldri vært noen problem med. Kjenner noen som har vogn med luft i hjulene, de angret seg på kjøpet pga at det lakk/de måtte ha med pumpe overalt. Sportsdelen til vogna har også fungert greit, men jeg synes den er litt stor og "slamsete", spesielt kalesjen er veldig stor og tung, og trekket henger og slenger litt. Vi har måttet ta inn vogna på butikken der vi kjøpte den for å få den strammet opp litt et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine05 Skrevet 15. mars 2011 #6 Del Skrevet 15. mars 2011 Emmaljunga city cross er verdens beste vogn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terri Skrevet 15. mars 2011 #7 Del Skrevet 15. mars 2011 Har 2 venninder på hver sin kant som har emmaljunga city cross, og de er veldig fornøyde Viss du skal ha en vogn med 4 hjul, vil jeg tro dette er en av de mest smidige går for citycrossen vi og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 15. mars 2011 #8 Del Skrevet 15. mars 2011 Vi har denne vogna, og er veldig fornøyde, kanskje spesielt med bagdelen. den er liten og hendig (ulempen er at barna vokser litt raskt ut av den, men vi skiftet så raskt over til sportsdelen at det aldri ble noe problem). Generelt er city corss-vogna veldig lett ift andre vogner tror jeg. Sportsdelen er også ok, men jeg er enig i det som allerede er skrevet her: Den er litt slamsete og trekket sitter litt dårlig på. Vi triller mye på vei og i marka, og der har vi vært kjempefornøyde. Jeg har i tillegg vært mye inne på butikker og synes den fungerer godt der også selv om den ikke har vendbare framhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 15. mars 2011 Er bagen liten? Målene sier jo at den er større enn mange andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dådyr Skrevet 15. mars 2011 #10 Del Skrevet 15. mars 2011 Kjøpte city crossen til nr 1, FANTASTISK! Bruker den nå til nr 2. Angrer ikke ett sekund på vognvalg. Lånte noen ganger en trehjuling av søsteren min... Er glad vi aldri endte opp m det for å si det slik. Vognen har vært på kjøpesenter, trilleturer i vanlig og ulent terreng og ferier. Funker overalt. Nei, ikke stuss, kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galadr1el Skrevet 16. mars 2011 #11 Del Skrevet 16. mars 2011 Vi valgte også City Cross, i en strålende limegrønn farge! Og begge gleder seg helt vilt til vi tar den i bruk i sommer! Bagdelen skal visstnok ha plass til en Voksi Classic, det blir bra utover høsten før vi må skifte til sportsvogndelen. Vi fikk en knakende bra pris på den på kattis Babyshop i Strømstad, Sverige. 8500,- SEK for vogn med babybag og sportsdel, stelleveske, fottrekk til sportsdelen, overtrekk til bagdelen og regntrekk. *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 16. mars 2011 #12 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg trodde bagen var liten, men strengt tatt sammenlignet vi aldri med noen andre vogner, for vi visste at vi skulle ha city crossen. Men har et vennepar som ikke ville kjøpe den pga liten bag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå