Pandalove Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Hei! Det har seg sånn at jeg har ekstrem flyskrekk og har derfor ikke fløyet på godt over ti år. Jeg lurer litt på hvordan det er med regler nå om dagen? Venninnen min sa jeg f.eks ikke kunne pakke meg meg væske (shampoo, balsam, såpe etc) på mer enn 200 ml per enhet. Jeg kunne heller ikke oppbevare neglsaks, barberhøvel osv i handbagasjen. Noen som kan oppdatere meg litt? Skal forøvrig bare til London, og jeg reiser i morgen. Takker for svar :-)
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Det skal maks være 100ml beholdere, og det skal i forsegla lukkeposer, og det skal til sammen ikke være over 1 liter væske. Men hva skal du med shampoo, balsam og slikt i handveska? der kan du vel bare ha pass, billetter og lommebok, er en kort flytur
Pandalove Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2011 Takk for svar! Jeg hadde tenkt til å ha shampoo og balsam i bagasjen, men fikk inntrykk at ml regelen gjaldt bagasjen også.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Nei da, du kan ha alt av væske og neglesakser i bagasjen du sjekker inn. God tur! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå