Gjest sexysadie Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=82716 nå har dere sjangsen småpiker.....
Gjest salma Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 nei takk. Lillegutt har vært borti Britney Spears, og hvem vet hva hun kan ha gitt ham?
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 nei takk. Lillegutt har vært borti Britney Spears' date=' og hvem vet hva hun kan ha gitt ham?[/quote'] :o På den måten så kan jo hvem som helst gi hva som helst til hvem som helst, dersom de ikke er fullstendig urørt. Man må ikke ha hatt sex med mange mennesker for å være hiv-smittet for eksempel. Det holder at du har vært sammen med én og tilfeldigvis og dessverre så var vedkommende smittet. (Uten å vite om det selv engang. Kanskje han var smittet av sin tidligere kjæreste som kanskje hadde vært utro én gang.....) Avsporing, men jeg måtte bare kommentere den der......
Dødspingvinen Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 Jaha... Kan alle melde seg på? Har en homofil venn som syns William er søt, og jeg er jo allerede opptatt..
Gjest salma Skrevet 30. oktober 2003 #6 Skrevet 30. oktober 2003 hehe, godt poeng vigfa ;-) så bra det må være å være kongelig i England. Trenger ikke å tenke i det hele tatt selv. Trenger ikke å tenke ut hvem man vil gifte seg med en gang. Hadde vært noe, det
Gjest sexysadie Skrevet 30. oktober 2003 #7 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg vil utrope Salma som ekteskapskandidat for Prins William; hun ligner Cindy Crawford og er smart, snill og intelligent med god utdannelse og har bevisst sin fertilitet.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. oktober 2003 #8 Skrevet 30. oktober 2003 Stakkars gutt er alt jeg har å si.
Gjest salma Skrevet 31. oktober 2003 #9 Skrevet 31. oktober 2003 Hehe, takk skal du ha SS. Men nei takk - Salma sikter høyere. En engelsk prins har ikke noe å tilby meg ;-)
liv Skrevet 31. oktober 2003 #10 Skrevet 31. oktober 2003 nå ble jeg glad for at jeg ikke er kongelig... Tenk å bli plukket ut på nasjonal tv for å bli dreti ut da
Gjest lekebøll Skrevet 2. november 2003 #11 Skrevet 2. november 2003 En engelsk prins har ikke noe å tilby meg ;-) Nåja, han har vel en passe fet bankkonto tenker jeg.
blå Skrevet 2. november 2003 #12 Skrevet 2. november 2003 Alle i kongehuset burde for egen skylt (eller eventuelle barns skyld) velge partnere utenom de kongelige. Alle er jo i slekt mer eller mindre. Det er som mye innavl at fytti!!!!! Vi ser jo alle hvordan Harald og søstrene hans ser ut. Takk og lov for Mette Marit og Ari (selv om han er ekkel)
Gjest sexysadie Skrevet 2. november 2003 #13 Skrevet 2. november 2003 Alle i kongehuset burde for egen skylt (eller eventuelle barns skyld) velge partnere utenom de kongelige. Alle er jo i slekt mer eller mindre. Det er som mye innavl at fytti!!!!! Vi ser jo alle hvordan Harald og søstrene hans ser ut. Takk og lov for Mette Marit og Ari (selv om han er ekkel) Synes ikke Harald ser så godt heller da........ Jeg tror nok at d var litt på tide at d kom litt nytt blod i kongefamilien ja.....
blå Skrevet 2. november 2003 #14 Skrevet 2. november 2003 Synes ikke Harald ser så godt heller da........ Nei, det er jo det jeg sier "Dronningen og jeg....bla bla bla...snøvle snork....bla bla bla" hi hi
Gjest salma Skrevet 3. november 2003 #15 Skrevet 3. november 2003 Nåja, han har vel en passe fet bankkonto tenker jeg. Jeg er en selvstendig kvinne. Vil jeg ha en fet bankkonto, kan jeg skaffe det selv ;-) ....og uansett er ikke en fet bankkonto verd å gi fra seg resten av livet sitt til offentligheten fullstendig uten retrettmuligheter...
Gjest lekebøll Skrevet 3. november 2003 #16 Skrevet 3. november 2003 Jeg er en selvstendig kvinne. Vil jeg ha en fet bankkonto, kan jeg skaffe det selv ;-) ....og uansett er ikke en fet bankkonto verd å gi fra seg resten av livet sitt til offentligheten fullstendig uten retrettmuligheter... Anna Nicole Smith er mitt forbilde! (salma, jeg var nok ikke helt dørgende seriøs da jeg svarte her... )
Gjest salma Skrevet 3. november 2003 #17 Skrevet 3. november 2003 Anna Nicole Smith var fornuftig hun, lekeball. Høy alder, proppfull bankkonto og dårlig hjerte ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå