Gjesten Skrevet 14. mars 2011 #21 Skrevet 14. mars 2011 Bare slik at det ikke blir misforstått: Jeg har ingenting imot Stellas hudfarge eller noe annet som har med selve jenta å gjøre. Hun virker kjempesøt og har en fantastisk utstråling. Det eneste jeg ikke liker er at sangen er dårlig. Også måtte jeg kverulere litt med Ms. Raggsokks misunnelseskommentar
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #24 Skrevet 14. mars 2011 Hun vant jo - etter det jeg husker vant hun også overlegent. Da var hun tydeligvis den det norske folk ville ha til finalen. Og jeg mener fremdeles at de som ikke stemte/ikke bryr seg om MGP andre ganger enn når de skal klage, kan spare seg for klagingen. du må jo være mye mer klagete,du klager jo på at andre folk klager. Tror ikke du er helt inni dette her jeg
pantora Skrevet 14. mars 2011 #25 Skrevet 14. mars 2011 Og likevel er det VI som har stemt henne fram..... Gitt.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. mars 2011 #26 Skrevet 14. mars 2011 du må jo være mye mer klagete,du klager jo på at andre folk klager. Tror ikke du er helt inni dette her jeg jeg er ikke så glad i å diskutere med folk som er anonyme. men ja - jeg klager på folk klager. lov med ulike meninger vettu
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #27 Skrevet 14. mars 2011 jeg er ikke så glad i å diskutere med folk som er anonyme. men ja - jeg klager på folk klager. lov med ulike meninger vettu det virker ikke som du syns det er greit med ulike meninger,jeg syns du burde få diplom for å være sjefsklager
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. mars 2011 #28 Skrevet 14. mars 2011 (endret) det virker ikke som du syns det er greit med ulike meninger,jeg syns du burde få diplom for å være sjefsklager Ja jøss, send meg en diplom, så kan jeg smelle den opp på veggen! Og sende en i retur til deg, elsker at folk ikke tør å poste under eget nick selv i så snille diskusjoner som dette. Godt folk har bein i nesa. Et forum er jo til for å kverulere. Men nå går vi tilbake til tema, sant? Endret 14. mars 2011 av Ms. Raggsokk
Tingo Skrevet 15. mars 2011 #29 Skrevet 15. mars 2011 hvordan har dette blitt mulig å være mørkhudet og hete stella mwangi og representere norge i grandprix? jeg har ingenting imot stella eller hennes hudfarge men den som skal representere norge burde selfølgelig utstråle dette med lys hud og lyst hår og se skikkelig norsk ut,kanskje i en hardangerbunad eller en ostehøvel og binders i hånden,det representerer iallefall norge.Slike som stella burde heller melde seg på idol o.l og ikke norges melodi grandprix Hadde det vært greit hvis hun spilte fele med hallingdansere i bakgrunnen? Eller er det forbeholdt sorthårede brunøyde hviterussere?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #30 Skrevet 16. mars 2011 syns det er bra med egne meninger,men jeg må si meg enig med innskriveren.
tommeline Skrevet 16. mars 2011 #31 Skrevet 16. mars 2011 hvordan har dette blitt mulig å være mørkhudet og hete stella mwangi og representere norge i grandprix? Hun fikk flest stemmer 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #33 Skrevet 20. mars 2011 Til sammneligning: Vi sendte jo en hviterusser som sang på engelsk for et par år siden også..... Hva er annerledes?? De dansende gutta???
Gjest Raindrops Skrevet 20. mars 2011 #34 Skrevet 20. mars 2011 Til sammneligning: Vi sendte jo en hviterusser som sang på engelsk for et par år siden også..... Hva er annerledes?? De dansende gutta??? Forskjellen er vel at han var hvit. Folk er rare.
Kiwipie Skrevet 20. mars 2011 #35 Skrevet 20. mars 2011 Forskjellen er vel at han var hvit. Folk er rare. Alexander Rybak er hvit, hadde norsk kultur i innslaget sitt( fele og dans) og i tillegg en fengende sang. Han sang også på KUN engelsk. Han hadde ikke et russisk refreng, slik som Stella, men på afrikansk. Sangen har jo i tillegg afrikansk tittel og hun er mørk. Alexander passet ganske bra. Han representerte Norge på en god måte!
sequin Skrevet 20. mars 2011 #36 Skrevet 20. mars 2011 Jeg tror ikke den låta kommer til å gå sanke poeng i det heletatt, norge har ne sånn teit tankegang "v gjør noe skikkelig spesiellt så vi vinner" også blir det bare helt feil. Det skjer jo hver gang, utenom den gangen vi faktisk valgte en hviterusser som representerte Norge med glans.
Kiwipie Skrevet 20. mars 2011 #37 Skrevet 20. mars 2011 Jeg syns det var ganske dumt å få han Didrik til å representere Norge i fjor. Har ingenting i mot han, men var det virkelig noen som trodde at vi kom til å vinne med en operasang? Etter å ha fulgt med i noen år, så ser man jo at de fleste landene liker sanger med litt fart i og som er fengende.
Gjest imli Skrevet 21. mars 2011 #38 Skrevet 21. mars 2011 Eg bryr meg ikkje om at ho er mørkhuda, men tykkjer sangen er for afrikansk, ja. Og dessutan dritdårleg. Blir flau når eg høyrar teksta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå