Gjest Abelone Skrevet 29. oktober 2003 #1 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg er kreps, og føler at det stemmer veldig på meg, selv om jeg egentlig ikke tror så mye på astrologi.... Jeg er veldig følelsesmenneske, og alle mine erfaringer, min kunnskap, min intuisjon samler seg opp i en "magefølelse" som jeg ofte handler ut fra, og som jeg stoler mye på. Jeg vet oftest "hva" magefølelsen består i, og kan argumentere for mine synspunkter og mine valg, så jeg er ikke "blind". Men den er sterk. Jeg beskytter meg nok med et slags skall. Jeg er ærlig, men ikke alltid åpen overfor alle. Jeg velger med omhu dem jeg betror meg til. Jeg er veldig glad i mine nærmeste, familie er viktig for meg. Jeg er glad i det estestisk vakre, og liker å forme og lage. Jeg samler til dels på ting, spesielt stein. Elsker naturen og å filosofere litt ut i natten... Noen andre krepser som kjenner seg igjen, og i eventuelt hva da?? Jeg kan nå si at jeg asc. i løven... Vet ikke helt hva det betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 31. oktober 2003 #2 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja, jeg er kreps! Har forresten lest at mennesker ikke er sitt soltegn, men sitt månetegn. Soltegnet er noe du blir med alderen, når du blir tryggere på deg selv. Alle barn er sin måne, mer enn sitt soltegn. Det stemmer på meg! Da jeg begynte å interessere meg for astrologi (i 9-10 årsalderen) så var det veldig lite med krepsen jeg kjente meg igjen på, siden jeg var et veldig utadvent og nysgjerrig barn (har skyttemåne), ikke særlig følsom eller sjenert. Nå derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. oktober 2003 #3 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det sies at krepser blir påvirket av månens faser, at de blir litt "halvgale" eller "månesyke" ved fullmåne?! Også sies det at krepser kan være veldig s u r e sånn våt-ulteppe-sur og at de kan ha en litt "gal" månelatter! stemmer dette på dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 31. oktober 2003 #4 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det sies at krepser blir påvirket av månens faser' date=' at de blir litt "halvgale" eller "månesyke" ved fullmåne?! Også sies det at krepser kan være veldig s u r e sånn våt-ulteppe-sur og at de kan ha en litt "gal" månelatter! stemmer dette på dere?[/quote'] Månegal er jeg alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 1. november 2003 #5 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg kan av og til ha sånne "tuilltak" hvor jeg går litt fra konseptene (på en ikke-patologisk måte), og det kan kanskje være ved fullmåne, hva vet jeg.... Jeg var mer innadvent før, er ganske utadvent nå, tror jeg, det har vært en tilvenningsprosess og læring for meg. Jeg er egentlig ganske sjenert. Jeg skal sjekke det med sol og måne litt nærmere, ble litt usikker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 1. november 2003 #6 Del Skrevet 1. november 2003 Planetary positions planet sign degree house motion Sun Cancer 21°02'02 11 direct Moon Leo 23°32'08 12 direct Mercury Leo 17°16'05 11/12 direct Mercury is technically near the end of house 11 and is interpreted in house 12. Venus Gemini 18°32'34 10 direct Mars Leo 09°17'45 11 direct Jupiter Capricorn 01°10'07 04 retrograde Saturn Gemini 15°19'05 10 direct Uranus Libra 14°23'55 01 direct Neptune Sagittarius 02°44'42 03 retrograde Pluto Virgo 29°37'27 01 direct True Node Capricorn 26°00'19 05 direct Jeg har visst solen i krepsen, månen i løven og accedanten i jomfruen, jeg. Noen som vet hva det betyr? Er jeg en likandes person, eller Furia von lichtenstein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krihvi Skrevet 14. november 2003 #7 Del Skrevet 14. november 2003 Skvatt veldig da jeg leste at Krepser kan ha en spesiell "månelatter". Jeg har en datter på 5 år som er Kreps. 2 ganger har jeg opplevd at hun har hatt en veldig spesiell latter, så jeg nesten har blitt litt redd (ikke alvorlig da). Hun har liksom grått og ledd på èn gang, litt hysterisk. Det er helt sikkert denne "månelatteren". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå