Gå til innhold

Hvilken fim er det jeg ikke husker navnet på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en film for maaaaaange år siden. Den handlet om to barn, en gutt og en jente, som måtte flytte inn på en stor herregård eller noe. Denne gården var hjemsøkt av to spøkelser, en mann og en kvinne. Disse gjenferdene ville ha kroppen til barna eller noe, slik at de kunne leve videre. Jeg husker at mannen hadde rødt hår, og kvinnen hadde svart hår.

Litt rotete formulert, men er det noen som skjønner hvilken film jeg mener?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste filmen dette minner meg om er "The skeleton Key" med blant annnet Kate Hudson...

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste filmen dette minner meg om er "The skeleton Key" med blant annnet Kate Hudson...

den er det iallefall ikke,det er ingen mann med rødt hår der nei.

Skrevet

Nei, det er ikke "The Skeleton Key" :-S

Uff, jeg blir så frustrert...

AnonymBruker
Skrevet

kan det være people under the stears,men der har mannen svart hår og damen rødt

AnonymBruker
Skrevet

jeg er en skikkelig filmentusiast og dette minner meg om noe så jeg skal tenke så det knaker så svarer jeg når jeg har funnet det ut for vi skal jo finne dette ut :fnise:

Skrevet

Jeg føler dette er en typisk film jeg kan ha sett, jeg prøver hardt å huske! Synd jeg er så dårlig til å huske titler og alt for flink til å blande filmer sammen... :sjenert:

Skrevet

Beetlejuice?

AnonymBruker
Skrevet

Minner meg litt om den filmen med Nicole Kidman, der hun og to barn flyttet inn på en øde herregård. Den herregården var også "bebodd" fra før... :)

Husker ikke navnet på filmen, men nå fikk jeg lyst til å se den igjen!

Skrevet

Minner meg litt om den filmen med Nicole Kidman, der hun og to barn flyttet inn på en øde herregård. Den herregården var også "bebodd" fra før... :)

Husker ikke navnet på filmen, men nå fikk jeg lyst til å se den igjen!

Den filmen her er ihvertfall The others. Der tåler ikke ungene lys og noe slikt, og om jeg husker riktig var det tre spøkelser, ikke to. Så jeg tror ikke det er den TS leter etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...