Gå til innhold

Er det kjipt med farger i brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i farger og ikke så veldig glad i hvitt, så jeg har alltid tenkt at når jeg gifter meg så skal jeg ikke har helt hvit kjole, men litt farger i kjolen (som broderier, kantebånd e.l.). Nå har jeg i grunnen muligheten til å velge det akkurat som jeg vil i og med at jeg skal få kjolen sydd, men når jeg har luftet tanken for andre (riktignok uten å si at det er meg det gjelder, men mer som et nøytralt emne av typen "hva mener du om...") synes de dette er helt latterlig og at brudekjoler skal være hvite (eller ivory eller off white e.l. ...hvitaktige, da, uansett...guri, nå begynner norsken min å bli litt dårlig her, må nok legge meg snart, ja...). Dermed basta. Hva mener brudeguruene i dette forumet om saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes litt farge gjør kjolen sprekere. Så en som hadde litt mørkerødt i seg en gang. Den var kjempe stilig. Skal se om jeg finner tilbake til linken til den.

Men syntes helt hvite eller ivory kjoler er mer klassisk pent. Det viktigeste er at du finner en kjole du er fornøyd med å liker.

Skrevet

Synes det finnes mange gøyale kjoler nå, jeg, som ikke er "vanlige" hvite. Selv hadde jeg grå kjole, nettopp fori jeg synes hvit er kjedelig.

Let gjennom havet av kjoler, og finn en med den fargen DU liker!

Skrevet

Jeg synes det er kjempelekkert med litt farge i kjolen...

Her er et par eksempler... Denne er min favoritt... Men denne er også lekker...

Forskjellig farge på skljørt/overdel kan jo også være flott...

Skrevet

Min mann er tilhanger av helt ensfarget hvit kjole, så derfor valgte jeg det. Hadde han ytret et eneste ønske om mer farge i kjolen hadde jeg helt klart gått for kjole i mørkerødt og hvitt.

Syns det er dritlekkert !!

Skrevet

Jeg skal gifte meg i mørkeblå kjole jeg! Er ikke kjipt det vel!! Jeg kler ikke hvite kjoler, føler meg blek og fargeløs i det (selv når de ikke er helt hvite), og dessuten syns jeg det er veldig ok å gjøre noe som er litt annerledes. Store, hvite brudekjoler med slep er jo noe "alle" har, hvis dere skjønner hva jeg mener. (ikke for å fornærme noen, det er kjempemange fine kjoler!!!). Jeg skal riktignok gifte meg borgelig, men tror jeg hadde valgt farget kjole selv om vi skulle hatt kirkebryllup også.

Skrevet
Hadde kjole i rødt og gull' date=' jeg[/quote']

*roper*

Biildeee........

Skrevet

Jeg syns det er penere med hvit/ivory.

Skrevet

*roper*

Biildeee........

Vet ikke om jeg får det til. Det er ikke en modell fra en brudesalong, den er spesialsydd til meg. Så det er ingen linker til den. Hmm... får spørre mannen om han kan hjelpe meg.

Skrevet

Jeg synes det kan være flott med en kjole med farge, og dette er jo noe man bør velge helt selv også.

Personlig har jeg alltid drømt om en hvit brudekjole, så for meg var valget enkelt. Men jeg synes de hvite kjolene med farget broderi er utrolig flotte, så jeg kunne godt ha valgt noe sånt egentlig.

Hva med å velge en kjole som både er hvit og i en farge? Ekstra stilig er det om også tilbehøret gjenspeiler fargene i kjolen. F.eks hvitt slør med stener i samme farge som du har i kjolen, tiara i samme farger, smykker i samme farger o.l.

Skrevet

Jeg er nok mer tilhenger av hvitt. Og hvis det skulle vært farge i ville jeg ha hatt ensfarga gull- sand farga og ikke "flekker" av noe rødt eller blått. HAr sett noen i gull og det er kjempeflott!

Skrevet

Min kjole har detaljer i gull. Men jeg tenkte også på detaljer i f.eks. vinrødt, eller fargede broderier. Har aldri vært typen til å ha en "mainstream" kjole. Da jeg prøvde kjolen min var jeg imidlertid solgt.

Skrevet

Personlig liker jeg best hvit/ivory kjoler best, så for meg var det aldri noe tvil. Smak og behag! En ting er sikkert; at sort brud er IKKE pent! (synes jeg da...)

Skrevet

Jeg syns det er stilig med farge på brudekjolen.

Jeg har kjøpt en brudekjole som er gull farget :D . Mange i min familie er tilhenger av hvit brudekjole (tror kanskje min forlovede er det også). Derfor blir det kjeeeeempe gøy å komme i den kjolen jeg har valgt. Drømme kjolen min :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...