Gå til innhold

Hvordan VET man om en mann er singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente som er passe trygg på meg selv og har ingen problemer med å snakke med menn. Men jeg vil jo helst snakke med single menn og ikke menn som har kjærester eller er samboere eller er gifte. Hva kan man se etter for å finne disse single mennene som ikke er desperate etter å få seg en kjæreste?

Jeg er litt lei av å komme i skikkelig god kontakt med en mann- bare for å oppdage at han har en dame.

Og hvorfor er det slik at det alltid er damas skyld om hun snakker med en som har kjæreste/samboer/er gift? Jeg har fått kjeft tidligere av ei jente fordi jeg snakket med kjæresten hennes. HAN nevnte ikke at han hadde noen kjæreste. Hvorfor fikk ikke han noe kjeft?

Er det det første jeg må spørre menn om- har du kjæreste/er du samboer/ er du gift (er du ærlig nå)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Spør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å bare spørre sånn?

AnonymBruker
Skrevet

Du spør han, eller noen som kjenner han godt.

AnonymBruker
Skrevet

Du spør han, eller noen som kjenner han godt.

Så når man er på et utested hvor det er menn så spør man om de er single- uten videre? Hva da i jobbsammenheng?

*Hjertesukk* Skulle ønske man hadde en ring som var for dem som var samboere/kjærester, så slapp man det forbaskede tullet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å bare spørre sånn?

Nei, det er overhode ikke vanlig å spørre om det.

Snakk med mannen. Spør ev. litt ledende spørsmål og ta det derfra.

AnonymBruker
Skrevet

Han har vaskehjelp og takeaway esker!

Skrevet

Jeg er en jente som er passe trygg på meg selv og har ingen problemer med å snakke med menn. Men jeg vil jo helst snakke med single menn og ikke menn som har kjærester eller er samboere eller er gifte. Hva kan man se etter for å finne disse single mennene som ikke er desperate etter å få seg en kjæreste?

Jeg er litt lei av å komme i skikkelig god kontakt med en mann- bare for å oppdage at han har en dame.

Hvis du ikke er interessert så er han sikkert singel.

AnonymBruker
Skrevet

Så når man er på et utested hvor det er menn så spør man om de er single- uten videre? Hva da i jobbsammenheng?

Ja, dersom man virkelig ønsker å vite om han er singel eller ikke.

For hvordan ellers skal man finne det ut? Det synes ikke på utsiden..

Gjest Katten.
Skrevet

Tror jeg har fått spørsmålet om jeg var singel kun et fåtall ganger. Ellers gidder jeg ikke si at jeg har kjæreste, om det ikke faller naturlig i samtalen, når vi bare prater i lag.

Sikkert en god del jenter som har kastet bort tiden på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er kollegaer osv sjekker jeg bare på Facebook;) Facebook er genialt til sånn snoking!

Hvis ikke... Hmm, jeg er kanskje naiv, men jeg antar av gutter som tar kontakt på byen er single:)

Skrevet

Selvfølgelig spør man:) spør alle jeg når jeg blir kjent med nye folk...gutter som jenter... enda et tema å snakke om vetu:p

Skrevet (endret)

Slenger meg på Katten her, det blir litt merkelig å si at man har dame med mindre det faller naturlig i samtalen, så spør direkte eller via omveier om du må vite det.

Hvor stemningsdreper er det ikke å si: "Og forresten, jeg er opptatt, sånn at du ikke prøver å sjekke meg opp forgjeves." For å sette det litt på spissen.

Endret av Hankjønn
Skrevet

"Er du her sammen med kompiser eller dama?" fungerer vel greit på en uteplass.

• Liker 1
Gjest MrsTux
Skrevet

Hvis ikke... Hmm, jeg er kanskje naiv, men jeg antar av gutter som tar kontakt på byen er single:)

Ja, du er naiv :fnise:

Skrevet

"Er du her sammen med kompiser eller dama?" fungerer vel greit på en uteplass.

Det er en dritbra icebreaker. Spesielt til damer!!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er interessert så er han sikkert singel.

blir ikke mer riktig enn det her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...