AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Ja, da har jeg gått rett i fellen og blitt forelsket. Han er singel, nabo (ca 5min gangavstand), kjent ham siden ungdomsskolen (men vi har ikke hatt kontakt i de siste årene), og jeg er fysisk dårlig i hodet. Alt i alt, så kan jeg ta kontakt, vi er på bølgelengde og hadde en fin natt uten pulings, og jeg har rødmet siden.. Men jeg ble plutselig 12år og usikker som fy........... Sukkkkk........ Hilsen TS
UnderCover Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 (endret) Ja, da har jeg gått rett i fellen og blitt forelsket. Han er singel, nabo (ca 5min gangavstand), kjent ham siden ungdomsskolen (men vi har ikke hatt kontakt i de siste årene), og jeg er fysisk dårlig i hodet og magen. Alt i alt, så kan jeg ta kontakt, vi er på bølgelengde og hadde en fin natt uten pulings, og jeg har rødmet siden.. Men jeg ble plutselig 12år og usikker som fy........... Sukkkkk........ Hilsen TS Jeg vet hvordan du føler deg, har gjort det samme i helgen. Skal vi se hvem som tar seg sammen først? Endret 14. mars 2011 av BippeStankelbein
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Kast usikkerheten og hopp i det! Ja jeg skulle ønske det hadde vært så lett. Han virker nok interessert, og jeg føler jeg burde vist litt mer konkret interesse tilbake. Med mindre jeg har misforstått noe her. Og så tenker jeg om og om igjen i hodet at siden vi er såpass "godt" kjent, så er fallhøyden MYE større.. Kan man sende mld på telefonen? Kan jeg sende mld på facebook? Hva i alle dager kan jeg skrive? Kan jeg "spørre" om noe sånn at jeg har en unnskyldning til å ta kontakt??
Gjest tronder Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Den som intet våger intet vinner. Hvis det ikke hadde vært noen som helst risiko med denne fyren, så hadde du ikke slengt ut tråd om hvordan å få han. Da hadde du enkelt å greit oversett han, så skal du ha han, så må du sjanse. 5minutter unna? Gå deg en tur, ser du at han er hjemme, så bank på å spør om han blir med å rusler videre. Enkelt å greit
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Den som intet våger intet vinner. Hvis det ikke hadde vært noen som helst risiko med denne fyren, så hadde du ikke slengt ut tråd om hvordan å få han. Da hadde du enkelt å greit oversett han, så skal du ha han, så må du sjanse. 5minutter unna? Gå deg en tur, ser du at han er hjemme, så bank på å spør om han blir med å rusler videre. Enkelt å greit Du har så rett. Jeg skrev jo her for å få tips til hvordan kapre Jeg kan se fra her jeg bor at han ikke er hjemme... Det er hvertfall ikke lys. Vi snakket om å gå på tur en dag, så kanskje jeg skulle sendt en mld om han er klar for tur en av dagene?
Steinar40 Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Du har så rett. Jeg skrev jo her for å få tips til hvordan kapre Jeg kan se fra her jeg bor at han ikke er hjemme... Det er hvertfall ikke lys. Vi snakket om å gå på tur en dag, så kanskje jeg skulle sendt en mld om han er klar for tur en av dagene? Gå en tur er aldri feil. Uansett får du jo litt trim i hvert fall
UnderCover Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Hvordan går det TS? Jeg for min del har sendt en mld på facebook om telefonnummeret, siden jeg har klart å miste det Men jeg har ikke fått svar enda. Men jeg vet hvor han bor HØHØ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå