Gå til innhold

Oppskrift på kyllingboller i tomatsaus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en oppskrift på kyllingboller i tomatsaus! :) Smakte noen nydelige slike hos en venninne, men hun har mistet oppskriften (eller vil ikke gi..? Hehe). Så håper på hjelp her :) Har googlet litt, men vanskelig å lete seg fram til hva som er godt. Venninnen min stekte bollene først, så kokte de litt i sausen, og det hele ble servert med ris. Noen som har smakt noe lignende? Liker veldig godt sterk og krydret mat!

AnonymBruker
Skrevet

maxboller?

AnonymBruker
Skrevet

Trenger en oppskrift på kyllingboller i tomatsaus! :) Smakte noen nydelige slike hos en venninne, men hun har mistet oppskriften (eller vil ikke gi..? Hehe). Så håper på hjelp her :) Har googlet litt, men vanskelig å lete seg fram til hva som er godt. Venninnen min stekte bollene først, så kokte de litt i sausen, og det hele ble servert med ris. Noen som har smakt noe lignende? Liker veldig godt sterk og krydret mat!

Jeg lager de av kyllingkjøttdeig.

Hakker en liten løk,en hvitløksbåt hakkes, pepper,litt salt,rasper litt ingefærrot,litt papirikapulver, har i litt persille,et egg,2 ts potetmel. Rør sammen.

Varm stekepanna i smør, form runde boler som du lett bruner på panna. husk å snu de.

Sp er det bare å lage en tomatsaus. nam,nam

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke oppskrift, men når jeg lager kjøttboller til tapas så brunes de kun i stekepannen. Etterstekingen skjer når de ligger i tomatsausen i 10 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...