AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Hei.... Snart er dagen der jeg skal gifte meg.... Og jeg har så rare følelser for det... Har alltid drømt og å gifte meg... Da vi satt dato for over et år siden var jeg på styr... Mens nå er jeg så rolig.. Invitasjonene ligger fortsatt uferdig, og vi gifter oss om 5 måneder Vi har vært litt på tanken å utsette det p.g.a økonomien, men har bestemt oss for å gifte oss for det... Jeg synes det er så rart at jeg ikke er mere i hundre enn jeg er... Har en mann som er den beste i hele verden, men føler alikavell at jeg får kalde føtter... Er det flere i min sitvasjon som plutselig har blitt relaxing på slutten. Føler at det enda er masse å ordne, ikke bestilt frisør, ikke blomster. Ikke har jeg informert mine forlovere om utdrikningslag og informert de om hvordan det ligger ann og sånt.. Huff, gleder jeg meg i det hele tatt liksom??? huff vondt følelse...
Antoinette Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Tanken om at bryllupet vil gjøre livet økonomisk vanskelig i etterkant kan ta piffen fra de fleste.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Vi tar ikke opp lån, men sparer og spinker på alt som skjer før bryllupet, er skikkelig vanskelig, og det å velge hvem som skal inviteres også... Gjør så vondt og utelate noen ikke sant... Huff
Antoinette Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Det høres ut som om du gjør dette veldig vanskelig for deg selv. Vil du virkelig gifte deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå