camie Skrevet 9. mai 2002 #1 Del Skrevet 9. mai 2002 Lurte bare på om det er noen av dere som har gått ned i vekt med nutrilett og hvor mange kilo derer tok av? Er bare så utrolig nysgjerrig på om det funker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. mai 2002 #2 Del Skrevet 9. mai 2002 Ja, for 8-10 år siden brukte jeg nutrilett. Jeg trente som en gal og spiste bare nutrilett i to måneder og tok av 20-30 kilo. Deretter begynte jeg å spise forsiktig og etterhvert normalt, med det resultat at jeg i dag er 30 kilo tyngre enn da jeg begynte, men at det bare var fett som la seg på. Jeg har også senere lagt opp til en uke eller to med nutrilett "for å komme i gang" med vekttap. Jeg går ikke lenger ned i vekt, fordi fett-forbrenningssystemet mitt er fullstendig ødelagt. Et helt klassisk tilfelle av å slanke seg feit og en av grunnene til at jeg mener dette burde kun vært solgt via lege som kunne bistå med skikkelig tett oppfølging, så man hadde kontroll og ikke utviklet spiseforstyrrelser i tillegg. Jeg slapp heldigvis det, men det er også en artig bi-effekt av pulverkurer. Dette var sikkert ikke det du ville høre... jeg hadde heller ikke hørt på det da jeg ville slanke meg. Men fakta er at en seriøs omlegging av kostholdet og mer bevegelse, både trening og bevegelse i hverdagen er det eneste som funker for en flott kropp og et varig vekttap.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2002 #3 Del Skrevet 9. mai 2002 Dette er bare tull! Hvis du vil bli tynnere, så må du trene mer, og spise sunt! Hold deg unna alt som er søtt, og alt som heter brød osv. Spis frukt og grønt, cottage cheese, og unngå pasta, poteter, ris! Nutrilett gjør bare at du legger på deg mer enn da du startet! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 9. mai 2002 #4 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg har lagt om kostholdet mitt, spiser mindre og sunnere enn før. Har gått ned ca. 10 kg. på 2-3 måneder. Nå har jeg oppdaget Nutrilett måltidserstatter (sånn sjokoladeplate) Synes de smaker skikkelig godt! Men er det uheldig å spise slikt da? Sånn bare 3-4 ganger i uka? Ødelegger jeg det jeg har prøvd å få til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 9. mai 2002 #5 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg spiste en periode nutrilett-bar to måltider om dagen, og jeg tror ikke det er usunt i seg selv? Problemet mitt var at jeg ikke ble mett av det, og det vil jo isåfall skeie ut igjen når du er ferdig med slankeperioden. Ingen som gidder å sulte seg i lengre perioder vel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2002 #6 Del Skrevet 9. mai 2002 Celina Middelfart har tent nok penger hun. Du spiser nok ikke for mye mat, men feil mat. Legg om kosten og gå dere tur 3-4 g pr uke på en halv time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. mai 2002 #7 Del Skrevet 9. mai 2002 Nutrilett bars er helt greit som mellommål da, men det er jo noe annet enn å kutte ut mat og bare gå på disse og pulver. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 9. mai 2002 #8 Del Skrevet 9. mai 2002 Anonym: Hva skal en spise hvis en ikke skal spise brød, pasta, poteter og ris? For å bli mett mener jeg... Prøver å gå ned noen kilo selv, men vet lite om hva man skal spise og ikke ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. mai 2002 #9 Del Skrevet 9. mai 2002 Har ikke prøvd annet enn nutrilett-bars selv, i perioder da jeg trengte å gå ned noen få kilo. Det fungerte greit og hjalp. Har en god venninne som var ganske kraftig. Hun byttet ut 1-2 måltider med pulver for å komme i gang med slankekuren. Siden la hun om kostholdet og er i dag mye slankere. Ville ikke byttet ut mer enn 1-2 måltider om dagen med pulver, men det er et godt alternativ hvis du har planer om å legge om livsstilen, men trenger å komme igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 9. mai 2002 #10 Del Skrevet 9. mai 2002 Suzie: brød, pasta, poteter og ris vil jeg tro er helt ok. Jeg har aldri satt meg inn i slankemetoder, men moren min går på Grete Roede-kurs, og -må- spise brød, bl.a. Jeg spiser mye pasta og ris selv, og har ingen ekstra kilo, så det tror jeg nok går fint. Poenget er kanskje å spise på en annen måte. Spis kun til du er mett - og ikke ta den ekstra porsjonen fordi det var så godt... Drikk et glass vann før du spiser, og spis sakte, ikke hiv i deg maten. Pass også på å spise ofte - helst med 3-4 timers mellomrom. Ellers er det jo grønnsaker som gjelder, det kan du jo heldigvis spiser så mye du vil av. Du kan også velge magre varianter av kjøttpålegg og ost - det smaker ikke mindre av den grunn. Ellers er det jo dette med å holde seg i bevegelse. Det er godt, sunt og slankende. Det spørs jo hvor mye du vil ned, men en kombinasjon av aktivitet/mosjon og et sunt kosthold, er uslåelig.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2002 #11 Del Skrevet 30. desember 2002 Ødelegger man forbrenningen ved å f.eks bytte ut ett eller to måltider med Nutrilett? Da får man jo i seg alle næringsstoffene man trenger, men ikke så mange kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 30. desember 2002 #12 Del Skrevet 30. desember 2002 tenkte å prøve dette i sommer men syntes at det smakte ferferdelig ... Av nutrilett plater er det bare de med fruktsmak som er gode ..sjokoladene føles som klister i munnen når man spiser ... :-? Tror ikke det er farlig å bytte ut et par måltider med dette - men det er DYRT i lengden !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå