Felicity Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2011 skal jeg lage en liste til mine forlovere?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Over de du vil ha i utdrikningslaget? Det er så mye enklere å svare på tråder når trådstarter faktisk får frem hva h*n vil med tråden! Det gjorde min venninne den gangen jeg arrangerte hennes og det gjør det selvfølgelig mye enklere for den som skal arrangere for jeg vil tro du har venninner utover forloverene dine også som kanskje ikke de kjenner til. 1
Anglofil Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Jeg har sagt jeg ikke vil gjøre noe særlig ut av det, så det blir kun en venninnekveld med bestevenninna mi (som også er min forlover). Jeg glad hun respekterer det. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har sagt jeg ikke vil gjøre noe særlig ut av det, så det blir kun en venninnekveld med bestevenninna mi (som også er min forlover). Jeg glad hun respekterer det. Mvh Yvonne Flott, for utdrikkingslag er sååååharry. Verste som skjer når man skal kle seg ut, gjøre masse dumme ting. vet ikke om et som er noe positivt om 2
Wonders Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 kan dere ikke heller bare stikke på spa alle sammen? 1
Anglofil Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 (endret) Ikke alle som har råd til det da (eller mulighet). Mvh Yvonne Endret 22. mars 2011 av Yvonne 1
Rampolina Skrevet 22. mars 2011 #10 Skrevet 22. mars 2011 Hva med å snakke med forloveren din?? Om hun ønsker en liste av deg..
Felicity Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har sendt ut en liste også har jeg fortalt litt hvordan ønsker jeg har, så håper jeg de lytter til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå