lilletuss87 Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 jeg er på utkikk etter ett treningsspill til wii... jeg har allerede wii fit pluss, men kunne tenkt meg ett til noen som har noe å anbefale?? takker for svar!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Zumba kommer i slutten mars. Den 24. eller 25. går ann å forhåndsbestille på nett.
lilletuss87 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2011 (endret) hvordan er det å trene zumba da? jeg har aldri prøvd det før, og har hørt mye forskjellig om det... takker for flere forslag Endret 14. mars 2011 av lilletuss87
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 (endret) Zumba på wii er egentlig ingen vits, du kan like gjerne ligge i sofaen og utføre bevegelsene maskinen ber deg gjøre med kontrollen og det vil bli godkjent, anbefaller heller å skaffe zumba videoer e.l. og prøve dette. Ellers er EA active et ganske så bra spill, kan brukes både med og uten wii brettet. Er skikkelig god trening og man følger et treningsopplegg og er også mulighet for å trene med andre om man har flere kontrollere. Endret 14. mars 2011 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå