AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Hei alle sammen. Jeg har nå fått permanent makeup på bryn og eyeliner. Jeg har rødt hår med veldig lyse bryn og lite/ingen farge på vipper. Jeg er 35 år og for første gang siden 6te klasse på barneskolen har jeg i dag gått ut uten sminke!! i det hele tatt! Jeg tatoverte i går. Hos Irenes Permanent makeup i Drammen. De var kjempe proffe og jeg kan bare si fine ting om dem:-) De er for det første mye mye billigere enn andre steder jeg har sjekket på nettet og for det andre så lå det ikke langt unna der jeg bor. Jeg betalte 4400kr for bryn og liner oppe! på Face it i asker vil de ha 5200kr per sted, det ville da ha kostet meg 10400kr!!!!! Jeg er super kjempe fornøyd!!! kan ikke tro at jeg ikke har gjort dette tidligere. Jeg har alltid gruet meg til vinter aktiviteter (mye snø er problem m sminke), til strand liv med solkrem som overhodet ikke holder på sminken, bading er helt ut!! osv osv dere skjønner. My life has now changed girls!!!!! grunnen til at jeg gjorde dette er for å spare tid, og aller mest fordi jeg alltid har vært ekstremt misfornøyd med utseende mitt. Jeg har alltid synes at jeg er stygg, og hatt svært dårlig selvbilde. Derfor har sminken vært mitt number one verktøy!thank god for makeup sier jeg! føler meg da fin og selvsikker med makeup. Jeg har 2 små barn, og en på vei. I forrige svangerskapspermisjon trente jeg opptil 5 ganger i uken! herre gud så mye tid på makeup... først litt "natural-look" før trening, og så igjen etter trening. Dette er nå helt over og ut for min del! selvfølgelig bruker jeg sikkert enda foundation (mineral makeup), litt rouge/solpudder, og kanskje litt farve på leppene til hverdags. Men jeg syntes at i går på jobb og i dag med levering i barnehage at det var HELT OK å gå ut uten noen ting! brynene er bare såååå nydelig formet, at det føles som en facelift! hvis noen er i tvil. dont be!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Herlig! Jeg skal ta bryn nå på onsdag. Yeay! hos Irene? bare gled deg. jeg sovnet nesten uner behandlingen, synes ikke det var særlig vondt. De brukte Xylocain gel. good luck:-)
Jinta Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Har vurdert å ta eyeliner oppe men det blir vel en stund til jeg gjennomfører det tror jeg. Jeg har mørke øyenbryn og ja det sparer nok mye tid i forhold til sminken, skjønner godt du er fornøyd Å sminke seg er kjedelig!
KaDust Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Yeay! hos Irene? bare gled deg. jeg sovnet nesten uner behandlingen, synes ikke det var særlig vondt. De brukte Xylocain gel. good luck:-) Nei, ikke hos Irene. Men Beautypuff i Lillestrøm. Hørt mye bra om de og kjenner noen som har tatt før. Så tar det like gjerne der. Men gleder meg vilt! Er så lei av å måtte tegne på øyenbryn hver jævla dag.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Nei, ikke hos Irene. Men Beautypuff i Lillestrøm. Hørt mye bra om de og kjenner noen som har tatt før. Så tar det like gjerne der. Men gleder meg vilt! Er så lei av å måtte tegne på øyenbryn hver jævla dag. Der har jeg vært og tatt bryn og eyeliner, og det ble sinnsykt bra!! gled deg masse og lykke til tror nok du er i de beste hender der og ja det er utrolig deilig å slippe å tegne på bryn hver dag.
KaDust Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Der har jeg vært og tatt bryn og eyeliner, og det ble sinnsykt bra!! gled deg masse og lykke til tror nok du er i de beste hender der og ja det er utrolig deilig å slippe å tegne på bryn hver dag. Godt å høre fra flere fornøyde kunder. Jeg sitter helt stressa idag fordi nå er det bare en dag igjen.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Skrevet 21. juni 2011 Vi var to jenter som var hos Irenes Permanent Makeup i går. Det var 3.gang og siste gang for bryn med hårpåtegning. Vi ble anbefalt dette av venner, og kan bare skryte masse av de. De nevnte at de vil øke prisene noe, men ikke mye. Vi er kjempefonøyde med resultatet. Vi dro dit uavhengig av prisen. Vi gleder os smasse til sommer og sol Hilsen Gry.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Skrevet 22. juni 2011 Godt å høre fra flere fornøyde kunder. Jeg sitter helt stressa idag fordi nå er det bare en dag igjen. Hei! Fortell hvordan det gikk med perm. makeupen Ble du fornøyd? Jeg har selv tenkt å gå til denne salongen i lillestrøm, så er derfor spent på hva du synes. Hva ligger prisene på der?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #10 Skrevet 22. juni 2011 På veldig mange ser man veldig tydelig at de har tatovert øyebryn, og det er veldig påfallende. Såpass at det er det man liksom ser på når man ser på dem. Ser ikke bra ut. Håper dere alle slipper det da. Selv kunne jeg ikke tenke meg å tatovere bryn. Har sett altfor mange som ikke passer til det, og hvor det ser fullstendig fake ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå