Gå til innhold

Hvordan få han interessert etter å ha skremt han bort på fylla?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg snakket mye med en gutt på facebook, jeg har vist hvem han har vært i mange år, men vi har aldri kjent hverandre noe særlig. I helga så skulle vi på samme fest, han spurte meg om jeg skulle dit og jeg svarte "ja om jeg kommer meg bort, har litt problemer med å få sjåfør bort". Han har selv lappen og tilbydde seg å kjøre meg og venninnen min, gratis.

På turen bort pratet vi masse og vi hadde skikkelig god kjemi. Til at vi egentlig aldri har hatt en skikkelig samtale før så gikk dette strålende. Han slapp oss av og kjørte hjem for å gjøre seg klar til festen.

Timene gikk og jeg sende han en melding og spurte når han kom, tror ikke han viste hvem jeg var i og med at han ikke hadde nummeret mitt. Ikke lenge etterpå kom han og noen andre. Vi satt på litt forskjellige steder så vi snakket ikke så mye, men noen ord gikk det mellom oss. Uansett etter nesten en time, så gikk han. Han sa han skulle hjem og gjøre noe. Og det virket ikke som om noen skjønte hvorfor. jeg gikk etter han og spurte hva han skulle, og han sa at vi fikk snakke en annen gang.

Jeg drakk meg full og sendte en haug med meldinger til han. først spurte jeg han om hvorfor han gikk og han sa han ikke orket de folka som var der (han virket ganske sur eller lignende). Men han svarte ikke på noen av de andre meldingene jeg sendte. venninnene mine og kompisene mine tok helt av og ville ringe han og sendte meldinger til han om at jeg trengte han nå. Jeg vet ikke helt hvorfor de gjorde det, men de så vel at jeg tok det litt kjipt.

Dagen derpå sendte jeg en melding og beklagde fyllevrølet men, at jeg gjerne ville at han hadde kommet opp. Jeg fikk ingen svar. Senere på kvelden skrev jeg bare et enkelt "hei" til han på facebook. Men han svarte ikke.

Jeg lurer på om det er noen sjans i havet for at jeg kan klare å få han interessert i meg ? Jeg vet jeg dummet meg skikkelig ut og at man egentlig aldri skal kontakte noen man er interessert på den måten når man drikker.

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter et dusin ubesvarte meldinger er det ikke stort annet du kan gjøre enn å vente på at han eventuelt tar kontakt med deg. Gjør han det ikke så er vel det svar nok, men ja det kan være at du har forspilt din sjanse.

Skrevet

Klengete fulle dramaqueens som gråter og maser er noe av det kjipeste som finnes.

Hadde jeg vært deg hadde jeg sendt ham en melding der du beklager at du sendte meldinger i fylla, at det ikke var meningen å være slitsom, og at du ble rimelig flau da du så det med dagen derpå-øyne. Og så takke for at han var så grei at han kjørte dere. Og kanskje avslutte med at du håper dere fortsatt er på talefot.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet men, jeg føler jeg allerede har beklagd meg, har hørt at det heller ikke er bra å si unnskyld for samme tabbe flere ganger.

Men han gikk jo ikke på grunn av meg, det virker ulogisk i og med at vi nesten ikke hadde fått snakket sammen. Så jeg vet jo ikke om det er et følsomtema eller lignende, fordi som jeg fikk høre i etterkant så pleier det å være noen som snakker dritt om han og familien hans på fester han er på.

Gjest tronder
Skrevet

Ja, dra til han, og beklag oppførselen din ansikt til ansikt.

Ut fra det du beskriver her, så virker dette som en fyr som ikke helt har funnet seg selv og til rette i vennegjengen. Er der selv til tider, alt kjennes helt feil med de folka jeg går på skole sammen med nå. Ikke noe å gjøre med.

Du skriver også at dere har visst om hverandre en god stund, kan godt hende at han ikke har anelse om at du er interessert i han, men heller tenker på deg som en venninne. Og etter alle de fyllemeldingene, så har han kanskje fått inntrykk av at du "bruker" han som en emosjonell tørkeklut. Søk opp vennefella, friendzone osv, du kjenner til dette her. OG siden han ikke svarer, så er dette et forsøk fra han sin side å komme seg bort fra denne "sonen". Selv om han ikke er der i første omgang.

Derfor, dra og snakk med han ansikt til ansikt! ASAP

AnonymBruker
Skrevet

Ja dette var jo en glimrende ide for det han virkelig vil siden han ikke svarer TS på hverken sms eller facebook er kontakt med vedkommende.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dra til han, og beklag oppførselen din ansikt til ansikt.

Ut fra det du beskriver her, så virker dette som en fyr som ikke helt har funnet seg selv og til rette i vennegjengen. Er der selv til tider, alt kjennes helt feil med de folka jeg går på skole sammen med nå. Ikke noe å gjøre med.

Du skriver også at dere har visst om hverandre en god stund, kan godt hende at han ikke har anelse om at du er interessert i han, men heller tenker på deg som en venninne. Og etter alle de fyllemeldingene, så har han kanskje fått inntrykk av at du "bruker" han som en emosjonell tørkeklut. Søk opp vennefella, friendzone osv, du kjenner til dette her. OG siden han ikke svarer, så er dette et forsøk fra han sin side å komme seg bort fra denne "sonen". Selv om han ikke er der i første omgang.

høres ut som en god ide, men vi bor jo noen mil fra hverandre så det er litt vanskelig når jeg ikke får kontakt med han. Og det blir vel for dumt å spørre han om vi kan møtes?

Vi er begge invitert på en arrangement til helga, null alkohol er involvert. Men problemet er at jeg ikke riktig nok vet hva jeg skal si til han.

Skrevet

Bare si sorry hvis du oppførte deg dumt sist helg og så lar du han være i fred. Dvs vær hyggelig mot han men la han bestemme om han vil snakke mere med deg. Viktig å rette opp inntrykket du har gitt om at du er klengete ;)

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen i den.. Det er veldig veldig kleint. Nå var jo ikke situasjonen min helt den samme som din, da jeg faktisk hadde drevet på med han en liten stund, og det oppsto en del misforståelser på fylla. Beklaget meg dagen derpå, men han var ikke interessert i å høre på hva jeg hadde å si. Dette skjedde i januar, jeg lot han derfor være. Snakket med han for første gang i går, og da var tonen okei.. Du får ha lykke til :-)

Skrevet

Jeg synes heller ikke du skal sende flere meldinger. I hvert fall ikke når du ikke har fått svar på dem. Prøv heller å snakke med han til helgen. Beklag hvordan det gikk forrige helg. Så får du se hvordan det går.

AnonymBruker
Skrevet

takk for alle tips ! Skal ikke prøve å ta kontakt med han før jeg isåfall ser han igjen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...