Gå til innhold

ESPRIT - noen som har erfaring med merket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdaget nettopp Esprit hos Ellos. Tenkte å bestille derfra. Har ingen erfaring med dette merket, lurer litt på størrelsene. Er klærn små i størrelsen, tenkte hvis merket er fransk feks. Jeg handler mye på H&M og da bruker jeg som regel 38...eller S. Kommer litt an på.

Hvordan er kvaliteten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I motsetning til Mexx (som ligger omtrent i samme pris-genre), er det bra kvalitet i forhold til pris. Ganske normale størrelser (er nederlandsk, tror jeg....),dvs litt mindre enn f.eks. H&M.

Skrevet

Jeg har en Esprit-genser jeg bestilte fra Ellos for litt over ett år siden. Jeg bruker vanligvis 36-38, eller S, og denne genseren er str. M og passer bra. Den sitter ikke helt inntil kroppen, men er heller ikke for stor.

Kvaliteten er helt super!! :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes klærne er litt større i størrelsen. jeg pleier å bruke str 34 /minste str, og når jeg kjøper dette merket må jeg noen gang ned på str 32. mulig det jevner seg ut på de større størrelsene, men jeg synes generelt at klær som kommer i str 32/xs er større i str 34/s.

Gjest Nanne70
Skrevet

Min erfaring er at klærne varierer noe både i størrelse og kvalitet. Jeansene synes jeg f.eks. har en kvalitet som ikke tilsvarer prisnivået.

Gjest Spinell
Skrevet

Min erfaring er at klærne varierer noe både i størrelse og kvalitet. Jeansene synes jeg f.eks. har en kvalitet som ikke tilsvarer prisnivået.

Variasjonene i størrelse er jeg helt enig i. Det gjør Esprit litt vanskelig å bestille.

Jeg har derimot bare gode erfaringer med olabuksene. Synes både stoff, sømmer og passform har holdt seg bra. I og med at du har andre erfaringer, kan det kanskje tyde på at kvaliteten kan variere fra modell til modell.

Skrevet

den ligger oxo i Lille Grensen i Oslo, og smykkene de har er fine og tåler mye. Like fine etter 1 års iherdig bruk!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...