Gå til innhold

Voldsom presentasjonsangst

Fremhevede innlegg

Gjest fortvilet jente
Skrevet

Ok, har et problem som sikkert er litt vanskelig å forstå. men dere får prøve:P

Jeg har en helt ekstrem presentasjonsangst generelt i livet, som også kommer til synet når jeg er sammen nye kjæresten, ( vært sammen 1 måneds tid)

Jeg tør feks ikke kysse han på kinnet:O eller andre steder på kroppen. Tørr heller ikke gjøre noe fysisk med han jeg..

Når han kysser meg, eller når han prøver seg på sex så går det helt fint. Da er det liksom ikke jeg alene som skal prestere noe.

Jeg hadde blitt fysisk uvel viss jeg hadde blitt tvunget til og gjøre noe jeg, og jeg hadde nok nektet og kommet meg fort bort:( han er ikke klar over problemet.

Jeg syns dette er veldig trist, for jeg hadde tent veldig på om jeg kunne gjort noe med han jeg også..

Jeg er så redd for at han etter hvert skal spørre meg om " kan ikke du gjøre ..... på meg?" vet virkelig ikke hva jeg skal svare da. for syns dette er alt for flaut og snakke om:(

Noen som har noen råd/tips og komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han,gjør han oppmerksom på problemet. Så kan dere finne ut av det sammens :)

Om du ikke forteller han om dette , vil han trolig lure på hva som er galt etterhvert. Dette kan føre til at det blir slutt mellom dere.

Om du synes det blir for vanskelig å si det til han , skriv et brev . I brev får du formulert deg riktig , du får skrevet ned alt du vil fortelle han .

Du er faktisk bare nødt til å ta steget , skal du komme deg ut av dette. Det blir ikke bedre med årene ;)

Masse lykke til.

Skrevet

Åpenhet om noe slik er helt klart det beste, så han ikke begynner å lure på hvor han har deg, ettersom du er så passiv og forsiktig. I tillegg kan du jobbe med deg selv og forsøke litt sånne småtterier av gangen, og etterhvert som du merker at det ikke er så farlig, vil du kanskje tø opp. :)

Skrevet

En flaske eller to med litt fludium, og en helg bare i sengen,

kan faktisk gjøre underverker her.

Hvorfor tror du egentlig nordmenn forplanter seg?

Fordi de har intelligente samtaler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...