AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 hva skjer? jeg trodde deltakerne på farmen viste hva de søkte på når de ville være med. dette er langt ifra folk noen vel og merke som har peiling på gårdsdrift. her grines det over en lav sko og du kan ikke være med på farmen hvis du ikke tåler en slakt. det skal bli spennende å se om hun spiser kjøttet når sulten kommer. du kunne ikke akuratt kjøpe kjøttdeig for 29.90 på jokeren for 100 år siden,dette er ikke noe eventyr DET ER KAMPEN FOR TILVÆRELSEN. 1
9naah Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 hva skjer? jeg trodde deltakerne på farmen viste hva de søkte på når de ville være med. dette er langt ifra folk noen vel og merke som har peiling på gårdsdrift. her grines det over en lav sko og du kan ikke være med på farmen hvis du ikke tåler en slakt. det skal bli spennende å se om hun spiser kjøttet når sulten kommer. du kunne ikke akuratt kjøpe kjøttdeig for 29.90 på jokeren for 100 år siden,dette er ikke noe eventyr DET ER KAMPEN FOR TILVÆRELSEN. Helt enig. Jeg kaller hun for sippetrynet, fordi jeg ikke husker hva hun heter om man er med på farmen, må man vite at tilslutt kommer det mest sannsynlig til å bli en slakt.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 hvem bryr seg? du tydligvis :gjeiper: du måtte jo inn å lese så du bryr deg jo
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Vanskelig å forstå at de etter ALLE de forrige sesongene FORTSATT ikke vet hva de går til. Idioter... 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Søppel tv av, med og for idioter. hvordan vet du det? da må du jo ha sett på det selv siden du har den meningen. da betyr vel det at du kaller deg selv en idiot 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Synes det er spennende med farmen jeg. Gleder meg hver gang det begynner
MadMax Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Farmen er moro til å begynne med hvert år, så dabber interessen min. Kranglig, mas, grining, slaktenekt, sleipe mennesker. Lurer bare på hvorfor ikke deltakerne må bruke klær fra den epoken det skal forestille? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #10 Skrevet 16. mars 2011 Farmen er moro til å begynne med hvert år, så dabber interessen min. Kranglig, mas, grining, slaktenekt, sleipe mennesker. Lurer bare på hvorfor ikke deltakerne må bruke klær fra den epoken det skal forestille? Helt enig,hvorfor skal alt annet være fra 100 år siden men ikke klærna. Damene burde ha stakk og mennene stripete badedrakt. For ikke å glemme de fæle og vonde og harde treskona. Da hadde arbeidet vært like vanskelig å utføre som det var for 100 år siden. 1
Gjest Hard Ride Skrevet 18. mars 2011 #11 Skrevet 18. mars 2011 Det har vel med casting å gjøre. Produsentene har nok valgt "sippetrynet" framfor andre mer rasjonelle og forberedte søkere fordi de lager TV-underholdning, ikke noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå