AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Er nettsidene til NAV alltid nede eller. Jeg får ikke sendt meldekort. Når får jeg pengene mine da, tro? De som har designa nettsidene til NAV syns jeg bør skaffe seg en ny jobb
Troilltøva Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Nav.no er desverre ustabil. Vi arbeider med å rette feilen og beklager de problemer dette medfører for deg. For deg som skal sende meldekort gjelder følgende. Dersom du sender inn meldekortet før søndag 13. mars kl. 21.00, så vil du få utbetalt pengene som normalt i uke 11. Sender du inn meldekortet for uke 9/10 i løpet av uke 11, så vil pengene som normalt bli utbetalt i løpet av 2 virkedager. det er ikke verre en det. alle nettsider opplever problemer av og til, sånn er det bare.
Gjest Footloose Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Har aldri opplevd at de har vært nede så du har nok bare hatt uflaks.
*Ariel* Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 De har vært nede hele helgen. Jeg fikk sendt mitt meldekort for ca. 30 min siden, men det gikk ganske treigt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå