AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Hvor langt kan man gå med eksert venner? Eller er det totalt uaktuelt å nærme seg? F.eks. Du er sammen med en person i 2-3 måndere. Et heftig forhold der dere omtrent bor sammen fra dag 1. Men forholdet dør pga et stort problem hos den andre part (kriminell, narkotika el). Kontakten brytes og det går noen få måneder. Så er det stor fest og eks og flere venner av eksen er der. Og det første som skjer er at det uten blygsel legges ann på deg av en venn av eksen. Denne vennen har tenkt på deg disse månedene etter at det ble slutt og du forsvant ut av denne gjengen. Du sier at sorry det går ikke pga respekt for eks. Men den andre vil alikevel. Det skjer ingen flørting forran nesa på eksen. Du må ærlig innrømme at du er svak for denne personen. Er det totalt uaktuelt? Eller er det lov å flørte litt så eksen ikke merker noe? Ihvertfall ikke foreløpig?
Gjest Blondie65 Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Følg magefølelsen din, det var vel den som fikk deg til å skrive denne tråden? Eventuelt så kan du jo spørre eks'en din hva han synes? Hvis du på forhånd vet hva svaret vil bli så vet du også hva du ikke bør gjøre.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Så en annen en fra samme gjengen er liksom greit? 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Et forhold som bare har vart 2-3 måneder er jo bare i startfasen av noe. Jeg hadde ikke tatt hensyn til eksen her. 1
Gjest Heloise Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Jeg hadde ikke brydd meg. Så kynisk er jeg. Hvis du og eksen ikke var "meant to be" så betyr det ikke at du og en av vennene ikke er det. Hadde en eks og en av mine venninner funnet tonen etter bruddet hadde jeg funnet meg i det. Bare fordi man har en eks eller to burde man ikke nektes "adgang" til andre potensielle "perfekte" partnere. Det mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 TS her. Ja det er det da. Jeg prøvde å mikse en venn av meg med eksen, fordi jeg mener de to passer bedre sammen enn meg og eksen. Så ja jeg følger magefølelsen og sender flørten en melding (PS: De er naboer...men litt diskre flørt bør gå)
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Jeg sier man kan gå hele veien. Altså via klining, rett i seng, og eventuelt ut i forhold. Ville ikke tatt mye hensyn til eksen siden det forholdet kun varte 2-3 måneder.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 TS her Etter en del moralsk tekning fra min side har jeg alikevel bestemt meg for at denne personen er fritt villt for min del. Så jeg satsa og får se hva som skjer videre. Jeg har lenge tenkt på denne personen etter at jeg mistet kontakt med denne gjengen, og dette var helt klart gjensidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå