Gjest lekebøll Skrevet 29. oktober 2003 #1 Del Skrevet 29. oktober 2003 Litt søkt topic, I know. Spørsmålet er om noen her har prøvd å gå med magneter på kroppen for å lege f.eks. betennelser, nakkesmerter etc.? Det er en nakkekrage jeg har blitt anbefalt, + magnetsåler. Noen som har mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. oktober 2003 #2 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tanta mi har en "magnet-trommel". Den skal man liksom ligge inni (stor, rund trommel) og den skal lege skader og sånt fortere. Aner ikke om den hjelper. Mamma bruker et magnetarmbånd mot leddsmerter og påstår at det hjelper. Hun kjøpte faktisk et nytt samme dag som hun mistet det gamle. Det skader vel ikke å prøve sånne ting.. Hvis det ikke hjelper, så har du i alle fall prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 29. oktober 2003 #3 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har hørt flere som sier at det virkelig hjelper, også de som ikke har trodd på det i starten. Jeg lurer litt på hvordan det egentlig fungerer, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. oktober 2003 #4 Del Skrevet 29. oktober 2003 http://www.biokost.no/katprodukter.asp?kategori=1 Her står det litt om hvordan magnetene fungerer. Ble litt nyskjerrig selv og måtte gjøre et lite søk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 29. oktober 2003 #5 Del Skrevet 29. oktober 2003 Takk skal du ha, Lea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 29. oktober 2003 #6 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hele kloden er en enorm magnet, men er vi noe friskere for det ? motpol-zloty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 30. oktober 2003 #7 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hele kloden er en enorm magnet, men er vi noe friskere for det ? motpol-zloty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 30. oktober 2003 #8 Del Skrevet 30. oktober 2003 Personlig har jeg ikke helt tiltro til det, men har en onkel som selger slike produkter. Han er personlig overbevist om at det hjelper. Det hele stammer fra Japan, og her selges det i stor stil... Jeg prøvde noen magnetkuler som skulle gi energi, - og den følgende natt sov jeg ikke. Følte meg lys våken. Men jeg kan jo ikke med sikkerhet si det var en virkning av magnetene, selv om det var den første tanke som slo meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 30. oktober 2003 #9 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har hørt flere som sier at det virkelig hjelper, også de som ikke har trodd på det i starten. Jeg lurer litt på hvordan det egentlig fungerer, osv. Trodde ikke du var så interessert i hvordan ting funka og om det virker for andre enn deg? (Sorry, prøvde å sitte på fingrene, men klarte det ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #10 Del Skrevet 30. oktober 2003 Foreldrene min bruker magnettrommel og drikker magnetvann (vann som har blitt magnetisert visst nok). De hevder hardnakket at det hjelper og sende gjerne sine venner til behandling der de går. Og faktisk har alle de har sendt dit kommet med samme tilbakemelding, de er storfornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 2. november 2003 #11 Del Skrevet 2. november 2003 Trodde ikke du var så interessert i hvordan ting funka og om det virker for andre enn deg? (Sorry' date=' prøvde å sitte på fingrene, men klarte det ikke)[/quote'] (godt forsøk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå