Gjest yojo Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Hvor mye er feks 2000 mb?? Hvor mye kan man være på nett da? Jeg bruker mobilen mye på nett, ringer mye og sender mye meldinger. Noen som vet hvilket abonnement som lønner seg?
M0niq Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Hvor mye du kan være på nett for 2000 mb avhenger av hva du gjør på nett. sender du f.eks mail kommer det an på hvor store filene du sender er, surfer du på nettsider kommer det an på hvor store nettsidene er (jo flere bilder jo flere kb/mb bruker du for å få frem sidene). VG sin fremside er f.eks på rundt 1 MB, klikker du deg inn på forskjellige saker på vg f.eks 10 ganger vil det altså bli 10 MB der. Hvilket abo som passer der kan du finne ut ved hjelp av kalkulatoren på telepriser.no
Gjest yojo Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Hvor mye du kan være på nett for 2000 mb avhenger av hva du gjør på nett. sender du f.eks mail kommer det an på hvor store filene du sender er, surfer du på nettsider kommer det an på hvor store nettsidene er (jo flere bilder jo flere kb/mb bruker du for å få frem sidene). VG sin fremside er f.eks på rundt 1 MB, klikker du deg inn på forskjellige saker på vg f.eks 10 ganger vil det altså bli 10 MB der. Hvilket abo som passer der kan du finne ut ved hjelp av kalkulatoren på telepriser.no Prøvde den, men de fleste som kom opp var uten mobildata. Så hvis jeg går ut i fra at en siden er 1 mb, så er jeg innafor?? Takk for hjelpen!
M0niq Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Ja, de fleste operatører har "surfepakker" sånn at du kan prøve deg frem siden jeg bruker mobilen mer enn pcn til nett har jeg dette ubegrenset i abonnentet mitt
Gjest yojo Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Ja, de fleste operatører har "surfepakker" sånn at du kan prøve deg frem siden jeg bruker mobilen mer enn pcn til nett har jeg dette ubegrenset i abonnentet mitt Hvilket abonnement har du?
Henkie Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Hvor mye er feks 2000 mb?? Hvor mye kan man være på nett da? Jeg bruker mobilen mye på nett, ringer mye og sender mye meldinger. Noen som vet hvilket abonnement som lønner seg? For meg er 2000mb ekstremt mye pr mnd. Jeg har i dag 500mb/mnd og bruker det aldri opp. Sjekker mye mail, sender mail uten særlig vedelgg, surfer litt hver dag og er på Facebook
Gjest yojo Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er endel på facebook, leser igjennom hvertfall tre aviser hver dag, sjekker mail og svarer på mail fler ganger om dagen. Bruker kart, gps osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå