totes_mc Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har lett i flere år etter den perfekte foundation, men aldri funnet en som er lys nok. Jeg synes egentlig det er litt rart at sminkeprodusenter ikke lager lysere foundationer enn det de gjør. Den lyseste jeg har funnet til nå, er en fra Gosh. Denne er litt for rosa, skulle gjerne hatt en med gulskjær. Har dere noen tips?
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Har du vært på Estetique. De fører jo produkter fra sikkert 20 merker, du finner nok en der.
Tonka Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Har du prøvd Bodyshop sin? Jeg bruker den i fargen 04, og den er en perfekt match for min lyse hud.
Gjest Footloose Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er så lys at jeg nesten er gjennomsiktig, jeg sverger står jeg i motlys så kan du se hjernen min :gjeiper: og jeg har ingen problemer med å finne foundation. Dra på estetique og be om hjelp til å finne en, de kommer garantert til å ha minst 15 du kan ta med deg hjem:)
gohege Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Har du prøvd den lyseste fargen av true match foundations fra Loreal? den har en gulaktig farge, og den "smelter" inn i huden, så den ikke synes
totes_mc Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2011 Tonka; jeg brukte bodyshop sin lenge, og fargen var fin, den. Men problemet var at den smittet av på bokstavelig talt alt. Vinnie; Jepp. Fikk til og med hjelp, men den lyseste de fant var også for mørk.
totes_mc Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Gohege; Den også. Endret 13. mars 2011 av totes_mc
Lunete Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Lyseste foundationen jeg har vært borti med er Nars sheer glow i fargen Siberia. Den skal egentlig være nøytral i tonen, men jeg syns iallefall den heller mot gult. Den var faktisk for lys for meg og jeg er ganske bleik.
Sweetpea25 Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Jeg bruker denne, den er lys og omtrent samme farge som huden min (ja, jeg er LYS!)
totes_mc Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2011 Lyseste foundationen jeg har vært borti med er Nars sheer glow i fargen Siberia. Den skal egentlig være nøytral i tonen, men jeg syns iallefall den heller mot gult. Den var faktisk for lys for meg og jeg er ganske bleik. Hvor kan man få tak i den?
Lunete Skrevet 13. mars 2011 #11 Skrevet 13. mars 2011 Hvor kan man få tak i den? Får kjøpt den på http://www.kissandmakeupny.com/ På nars.com står det også god beskrivelse av fargene. Men denne er som sagt beskrevet som nøytral og jeg opplevde den iallefall som litt mer gul. Om du vil kan godt kjøpe min av meg da den var et bomkjøp for meg siden den var for lys. Har bare testet fargen så den er ikke brukt av. Skjekk ut fargene og om du er intrisert kan du jo sende meg en pm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå