Gå til innhold

hva synes dere om dette skjørtet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke noe skjørtmenneske, men synes det var helt greit. Det kommer også an på sammensetningen. :sjenert:

Skrevet

Tenkte 'nja' når jeg så bildet av skjørtet.

Nå vet jeg ikke hvordan det vil se ut på deg, din stil generelt og hvilket tilbehør.

Med det rette tilbehøret, så kanskje.

Skrevet (endret)

Helt greit skjørt å bruke på en sommerdag, men synes ikke det passer seg på et kontor. Selv om man kan kle seg casual, synes jeg lysere jeansstoffer rett og slett blir for casual.

Endret av Antlers
Skrevet

Jeg synes det var kjedelig. Jobber du på et casual kontor så ser jeg ingenting i veien med å bruke jeansklær på kontoret, men dette skriker jo grå mus.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ingenting om stilen din eller utseende ditt. Det kan godt hende du kunne fått dette til å se bra ut, men jeg synes ikke så mye om jeansskjørt generelt.

Skrevet

syns kanmskje det var litt.. Eh harry?

Gjest idakaroline
Skrevet (endret)

Syns ikke noe om det skjørtet i det hele tatt! Fikk en slags kjerring følelse av det skjørtet der. Beklager, men det der likte jeg ikke!

Men så klart, liker du det så går du for det!

Endret av idakaroline
Skrevet

Jeg liker generelt ikke jeansskjørt, og synes ikke dette var særlig pent. Kjedelig og litt "kjerring".

Skrevet

Her er det to helt forskjellige ting å tenke på!

Personlig, så hadde jeg ikke blitt sett i dette skjørtet selv om alle klærne mine var på vask. Men det er fordi det kler ikke meg! ;) det er ikke min stil i det heeeletatt

Så må man tenke på det andre også da. Noen så passer det helt perfekt på og kan være skikkelig kult! Om man har den type stil og styler det bra så kan det være rett og slett tøft/søtt (spørs hvordan styling kanskje) :)

..så da er det litt vanskelig å høre hva andre synes.

Hadde jeg spurt noen jeg kjenner om jeg kunne ha brukt det, har jeg fått høre et direkte nei. Men det kan jo være noe HELT annet for deg! Om du skjønner hva jeg mener?

Går litt på personlig stil, om man kan si det :)

Skrevet

Jeg synes det var kjedelig. Jobber du på et casual kontor så ser jeg ingenting i veien med å bruke jeansklær på kontoret, men dette skriker jo grå mus.

:fnise:

Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde brukt 599 kroner på dette skjørtet. Det var helt ok, men kan ikke tenke meg at det VIRKELIG vil kle noen.

Skrevet

Kommer an på tilbehøret, men skjørtet var fint det.:)

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit, hverken mer eller mindre. Anonymt, ga ikke særlig inntrykk i grunn, helt ok.

• Liker 1
Skrevet

Det var helt ok egentlig. Ikke et skjørt jeg ville kjøpt til meg selv, men det kan jo funke med det rette tilbehøret :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...