JTess Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg trenger ny musikk til treningen min. Er så lei den musikken jeg har. Må ha musikk som det er fart i. Liker best listepop og den slags musikk.
Wonders Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Flo Rida & David Guetta - Club can´t handle me Tinie Tempah feat. Eric Turner - Written In The Stars Mohombi - Bumpy Ride Madcon - Freaky Like Me Pink - Raise Your Glass Tim Berg - Bromance (Avicii Vocal Edit) Far East Movement - Like A G6 Rihanna feat. Drake - What´s My Name Rihanna - S&M Bruno Mars - Just The Way You Are Katy Perry - Teenage Dream Ne-Yo - Beautiful Monster Adam Lambert - If I Had You Nelly - Just A Dream Cee-Lo Green - Fuck You Lars Vaular - En Eneste Willow Smith - Whip My Hair Akon - Angel Swedish House Mafia & Tinie Tempah - Miami 2 Ibiza Auburn feat. Iyaz - La La La Eminem - No Love B.o.B feat Rivers Cuomo - Magic Erik & Kriss - Lighter Enrique Iglesias & Pitbull - I Like it Jay Sean & Nicki Minaj - 2012 (It ain´t the end) Ke$ha - We R Who We R Madcon - Outrun The Sun Taio Cruz - Dynamite Pitbull & T-Pain - Hey Baby Duck Sauce - Barbra Streisand Usher & Pitbull - DJ got us falling in love Black Eyed Peas - The Time Katy Perry - Firework Shontelle - Perfect Nightmare Micheal Jackson & Akon - Hold My Hand Rihanna - Only Girl (In The World) T.I. & Christina Aguilera - Castle Walls Usher - More (RedOne Jimmy Joker Remix) Armin van Buuren ft. Van Velzen - Broken Tonight Deadmau5 - Ghosts n´ stuff EatDaBeat - Soulgasm Inna - Amazing Italobrothers - Love is on fire Pieter Parker - Love is the power Mindflow - Switched Magnetic Man - I Need Air Verzus - Good In A Bad Way Tiesto feat. CC Sheffield - Escape Me (Avicii Remix At Night) Kris Peak & Ricky Stroker - The Price Armin van Buuren & Sophie Ellis-Bextor - Not Giving Up On Love Katy B feat. Ms Dynamite - Lights On Rasmus Seebach - Natteravn David Guetta feat. Rihanna - Who´s That Chick Taio Cruz & Kylie - Higher 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå