Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper mange bidrar! Denne vil jeg lese når jeg har en kjip dag, så jeg blir minnet på ting som gjør livet godt :)

Kjør på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min...

Det enste jeg håper på er at livet blit bedre snart, og at det er ham jeg skal ha det med.

Skrevet

Kjæresten min...

Det enste jeg håper på er at livet blit bedre snart, og at det er ham jeg skal ha det med.

:klemmer:

Skrevet

vite at jeg utgjør mye godt for andre selv om de ikke alltid klarer å sette ord på takknemligheten

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Håper det er greit med små gleder også:

Lukten av våren og havet

Kakao med krem

Musikk som gir frysninger

Høye fjell, dype fjorder og vakker natur rett utenfor døren

Skrevet

et ord

fra degn

gull verdt . . .

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er takknemlig for:

At jeg har et hus å bo i

Gode venner

Familie

Jobben min

At jeg bor i Norge

AnonymBruker
Skrevet

Håper mange bidrar! Denne vil jeg lese når jeg har en kjip dag, så jeg blir minnet på ting som gjør livet godt :)

Kjør på :)

Innebygd dødsangst. Det holder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk at du var en gammel og bitter mann, uflidd, i en leilighet fylt av søppel, at du luktet vondt, og ikke hadde noen venner.

Tenk så at du var død, og at du var en sjel i et helt tomt rom. Tenk at du fløyt rundt i ingenting, dag ut og dag inn. Hvor mye ville du ikke gitt for å oppleve en dag som den bitre og jævlige mannen?

Uansett hvor mye ubehagelig du opplever i livet, og hvor mye ubehag du sprer rundt deg, og uavhengig av om slutten er gitt, så er det som å være på kino, du sitter til filmen er over. Du vil vel få med deg hele storyen?

• Liker 1
Skrevet

Når jeg våkner opp til et kyss fra min kjære

Når en av mine trivlige kolleger gir meg en kjærlighet på pinne en dag det var tungt å gå på jobb

Når venninna mi drar frem penn og papir og ber meg skrive ned hva jeg ønsker i livet, så jeg skal slutte å tenke på at jeg ikke vil leve.

Når ei venninne sender melding og spør hvordan jeg har det

Når samme venninne inviterer meg på kaffe fordi det er lenge siden vi har sett hverandre

Når en venn som bor langt borte sier han gleder seg til å se meg i sommer, selv om det er tre år siden sist vi så hverandre.

Når jeg på vanskelige dager kan ta en kikk på armen min som prydes av en tatovering tegnet av ei god venninne, og jeg vet at dette tatoveringen er et symbol på at jeg fremdeles lever, og at jeg kjemper en tapper kamp jeg ikke har tenkt å tape.

Når niesa mi springer mot meg og gir meg en god klem og et kyss en dag jeg bare stopper innom

Når jeg spiller ishokey med nevøene mine og jeg kan se lykken og bekymringsløsheten i øynene deres

De små øyeblikkene i hverdagen jeg kan kjenne på følelsen av å faktisk ha det ganske bra

Det å vite at jeg ikke behøver å bekymre meg for økonomien - selv om jeg ikke er rik.

Det å vite at jeg er elsket, og har en familie som er glad i meg.

Selv om hverdagen er preget av tøffe tak og en psykisk sykdom som styrer mye av livet mitt, så klarer jeg innimellom alt å se at det er grunn til å leve :)

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Håp og drømmer om framtiden. Kjærlighet. God mat og gode bøker. :rodmer:

Alle de små tingene i hverdagen som gir meg glede... Enten det er en klem eller å høre fuglekvitter eller bare å sitte å drikke kaffe og skravle sammen med gode venner. Elsker livet :rodmer:

• Liker 1
Gjest Fable
Skrevet

Hva gjør livet verdt å leve?

Vet ikke, men jeg vet for lite om alternativet til at jeg gidder å prøve det med det første.

AnonymBruker
Skrevet

vite at jeg utgjør mye godt for andre selv om de ikke alltid klarer å sette ord på takknemligheten

Du mener det? Unnskyld, men dette må faktisk sies: Er du klar over hvor kvalm person du fremstår som når du sier det? Hjelpes! Får rimelig grøssninger av deg!

Håper det er greit med små gleder også:

Lukten av våren og havet

Kakao med krem

Musikk som gir frysninger

Høye fjell, dype fjorder og vakker natur rett utenfor døren

Raindrops, hva skal man si? Jeg digger deg og holdningene dine! Du er flott! Og tingene du nevner er små drypp av lykke! Du sier det best!

Skrevet

Sjokolade

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor mye ubehagelig du opplever i livet, og hvor mye ubehag du sprer rundt deg, og uavhengig av om slutten er gitt, så er det som å være på kino, du sitter til filmen er over. Du vil vel få med deg hele storyen?

Life is like a movie, if you've sat through more than half of it and its sucked every second so far, it probably isn't gonna get great right at the end and make it all worthwhile. None should blame you for walking out early.”

- Doug Stanhope

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...