Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen da han (du) fridde?

Hvor lang tid tok det før dere ble forlovet?  

2 stemmer

1. 1. Hvor lang tid tok det før dere ble forlovet?

• Mindre enn ett år
      11
    • Ett år
      10
    • To år
      12
    • Tre år
      6
    • Fire år
      1
    • Fem år
      8
    • Ti år
      3
    • Venter enda!!!
      4

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fridde etter litt over to år, da hadde vi vært samboere i nesten to år også. Giftet oss åtte mnd. senere. :hjerte:

Skrevet

vi har vert sammen i tre år,å jeg tror ikke han kommer til å fri.Så det er nok jeg som må ta det steget.Så når jeg er klar for det så blir det enten eller :ler:

Skrevet

Vi satte ringene på da vi hadde vært sammen i 6 mnd.

Vi gifter oss etter 3 år sammen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Han fridde på ettårsdagen vår, som var på lørdag 1.november. Vi planlegger å gifte oss i juli 2005, men prater også om å ha et vinterbryllup litt før. Får se.

Skrevet

Han fridde etter 10 måneder, men det var i fylla (under en krangel), så han sa han ville gjøre det igjen når han var edru.

Vi bestilte ringene, også gikk han på nytt ned på kne på ettårsdagen vår.

Skrevet

Han fridde etter seks år sammen, så jeg stemte 5. Da hadde jeg vente så lenge at jeg egentlig bare hadde lagt hele tanken på hylla... men så overrasket mannen stort - jeg ble helt satt ut!! :D :D :D

Skrevet

Vi hadde vært sammen i nesten 2 år da han fridde. Og giftet oss 8 mnd etterpå.

Skrevet

Ingen frieri på meg, men vi hadde vært sammen 8 år da vi bestemt oss for bryllup! Og gifter oss 2 dager etter 10 års dagen!

Skrevet

Nesten 5 år , men det var ikke noe ordentlig frierei. Vi snakket faktisk om dte og ble enige. Venter fortsatt på at han skal gå ned på kne :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Her kom frieriet etter omtrent tre og et halvt år. Når vi gifter oss har vi vært sammen i omtrent fire og et halvt år og samboere i tre av dem. Synes man trenger såpass tid sammen først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...