Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen da han (du) fridde?

Hvor lang tid tok det før dere ble forlovet?  

2 stemmer

1. 1. Hvor lang tid tok det før dere ble forlovet?

• Mindre enn ett år
      11
    • Ett år
      10
    • To år
      12
    • Tre år
      6
    • Fire år
      1
    • Fem år
      8
    • Ti år
      3
    • Venter enda!!!
      4

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du selv, da, hvor lenge hadde dere vært sammen når han fridde?

Eller spør du fordi du begynner så smått å forvente deg et frieri?

Skrevet

Du hakke stemt sjæl.....

Og grattis med å finne noe som faktisk ikke har vært til avstemming før :blunke:

Kjæresten min fridde etter to år og åtte mnd. Da hadde jeg venta i omtrent ni år.....

Skrevet

Han fridde etter drøyt tre år. Lykkelige meg, nå har vi snart vært kjærester i seks år!

Skrevet

Min fridde etter 1 år og 8 måneder med den ringen

Skrevet
Du selv, da, hvor lenge hadde dere vært sammen når han fridde?

Eller spør du fordi du begynner så smått å forvente deg et frieri?

Hihi, nei, jeg har det absolutt ikke travelt med å bli gift jeg. Vi har vært sambiser i to år, og for meg er det enda for tidlig å tenke på bryllup.

Jeg hadde blitt ganske sjokkert om han hadde fridd nå, for det er vi ikke klar for, noen av oss.

Jeg syns det er greit med minst fem års fartstid (som samboere, ikke kjærester), for da har du litt mer erfaring når det gjelder å bo sammen med karen.

Nei, jeg bare er litt nysgjerrig på gjennomsnittslengden på "før-forlovelses-tida"!

:D

Skrevet
Og grattis med å finne noe som faktisk ikke har vært til avstemming før :blunke:

Har det vært avstemning om dette før???

Sorry, jeg frekventerer ikke denne delen av forumet så ofte... :blunke:

Skrevet

Hmmm. Litt misforståelser ute og går nå.. :roll: Mente bare at det var kjøresten min, og ikke jeg som fridde.. Skrev litt lite lenger opp.. :P

Skrevet
Hmmm. Litt misforståelser ute og går nå.. :roll: Mente bare at det var kjøresten min' date=' og ikke jeg som fridde.. Skrev litt lite lenger opp.. :P[/quote']

He he ja jeg har jo svart helt på jordet :hoho:

Skrevet

Også var det ikke kjøresten, men kjæresten tilogmed! :hoho:

Skrevet

Stemte 5 år jeg siden det ikke var noe alternativ for 6 år. Var klar for at han skulle fri for å si det sånn! (Hadde tenkt å gi han et halvt år til før jeg skulle gjøre det selv :lol: )

Skrevet

Tja, det var vel egentlig ingen som fridde.... Men vi hadde vært sammen i åtte år første gang vi satt dato, men når vi endelig ble kvitt kalde føtter :ler: osv og kom oss opp kirkegulvet, hadde vi vært sammen i 10,5 år... Har akkurat feiret 11 år som sambiser...

Skrevet

Han fridde etter et og et halvt år.

Da hadde vi allerede vært samboere og eid leilighet sammen i ett år,

så ting har gått ganske fort for oss. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...