Gjest endelig Skrevet 28. august 2011 #81 Skrevet 28. august 2011 hei alle. jeg kan bekrefte at klinikken i bangkok ikke er useriøs. Hvordan: Jo, jeg har nettopp vært der selv å tatt en vaginalplastikk. topp moderne sykehus, fantastisk personale. Har ingenting negativt å si. Bortsett fra at det til tider var J..... vondt de 2 første dagene. Noe en nok må forvente om en skjærer i kroppens mest følsomme deler. Jeg betalte 28.000 bath for operasjon, medisiner og 1 natt på sykehuset. Jeg valgte å bli der en ekstra natt å det kostet meg 3000 bath ekstra. Videre ble jeg sendt til ett bra hotell like i nærheten som har spesialavtale med Yanhee på 800 bath pr natt. Etter 5 netter dro jeg hjem. Resultatet vet jeg ikke før det har gått vel 2 mnd. Det er den tiden en må vente med å ha sex etter operasjonen. Jeg valgte Yanhee utifra anbefalinger i denne tråden å har ikke angret ett sekund. Har vært på både klinikker i Norge og Tsjekkias å fått utført operasjoner. Yanhee er den beste av dem alle. Kunne se mange vestlige kvinner der som hadde fått utført div. plastiske operasjoner, så de er tydelig anerkjent i utlandet. Store, private rom med store bad og balkong. Rent og pent. Personalet snakker godt engelsk. Så skal du ta denne operasjonen så er det ikke noe å stusse på. Å som nevnt tidligere, denne kirurgen er en av de med mest erfaring i verden!! Hun foretar flere slike ingrep DAGLIG. Hvor mange tror dere de norske kirurgene foretar i ÅRET?! Det er nok ikke mange. Lykke til. Oppdatering. Nå er det noen uker siden jeg ble operert. Har ingen smerter, men noe kløe -normalt når sår gror. Det vesker en del, så jeg må konstant bruke truseinnlegg. -også normalt. Det er helt sinnsyk forskjell fra før operasjonen til nå. Tror jeg kan si at vagina er minsket med 2/5 del i størrelse. Mulig det er noe hovent ennå, men det kjennes ikke slik ut. Arret kjennes tydelig nå, men det skal visst forsvinne nesten helt etterhvert som det leges. Min kirurg sa at det tar lengre tid å gro innvendig enn ved utvendig underlivs kirurgi. Jeg opererte kun bakre del btw. Vet at noen opererer fremme også, uten at jeg har noe som helst kunnskap om det. Jeg er så glad for at jeg fikk utført denne operasjonen å gleder meg til å kunne prøve ut resultatet når tiden er inne. Vil fortsette å oppdatere dere, da jeg selv slet med å finne detaljert informasjon om tiden etter operasjonen og resultatet. Kikker innom med jamne mellomrom, så har noen seriøse spm så svarer jeg gjerne.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #82 Skrevet 28. august 2011 Jeg har selv indre kjønnslepper som er litt lengre enn de ytre...d var speielt dette de opererte...... Og min første tanke ble jo da....er jeg ikke bra nok der heller altså...???!!! ...... Jo du er bra nok! Det skumle er hvor lett påvirkelige folk er. Når noen først begynner å fikse på utseendet føler andre seg stygge, så de fikser også. Flere og flere naturlige føler seg stygge og går samme vei. Flere skulle hatt litt bein i nesa og forstått at det ekte er best! Mange vil egentlig ikke operere, men siden andre gjør det, vil de også. De forstår ikke at de selv da bidrar til at andre igjen føler seg stygge og går i samme retning de og. Jeg kommer aldri til å fikse på utseendet hvis det ikke skjer noe som skaper fysiske plager for meg. Folk som ikke føler seg bra nok, kan fikse så mye de vil på utsiden, innvendig forblir nok usikkerheten og det vonde. Kanskje de føler seg fine på utsiden en stund, men de vet jo at det er falsk "skjønnhet"...? og mye vil ha mer.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #83 Skrevet 28. august 2011 Dumme damer... Hvor hjernevasket går det an å bli? Silikonpupper, plastic- fantastic (not)-vagina og blåsefisklepper, dere er skjønnheter hele gjengen!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå