meelissa Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Har tenkt å kjøpe meg YSL-leppestiften på den innnenlands taxfreen på Gardermoen. Noen som aner hva den koster der? Har sett den koster 265 kr på Esthetique, så. Lurer på om jeg skal orke å vente, om den er mye billigere eller ikke?
Christine87 Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Jeg vet ikke eksakt hvor mye den koster der, men det er som regel billigere enn andre butikker. Parfymer f.eks, er 200,- rimeligere enn i en vanlig butikk, og da er det kanskje verdt å ta turen?
laperla Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Hei:) Om du går inn på dutyfree.no, kan du sjekke prisen på leppestiften du vil kjøpe. YSL leppestiftene koster fra 176 - 192 kr står det.
meelissa Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2011 Tusen takk! Men kunne ikke finne akkurat den typen jeg ville ha der. Betyr det at den er utsolgt da?
laperla Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Hm, jammen ikke sikkert... Jeg har i allefall sjekka der først, og funnet varer i parfymeriet som ikke står oppført på nett. Du kunne kanskje ringt til Taxfree´n og hørt om de hadde den leppestiften du er på jakt etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå