Gå til innhold

"you`re old"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke ha riper i tregulvet. Får heller se om de har noe som holder glidemiddelflasken på plass i hånda :P

Her kan jeg på det varmeste anbefale engangshansker med tosidig teip i håndflatene. *erfart i et skjelvende øyeblikk*

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er i begynnelsen av 20-årene, blir stadig spurt om legitimasjon, er såååå lei, altså! :grine: Jeg vil se eldre ut, og det helst fort. Kanskje sole meg i hjel på en eller annen solarium og satse på at de fremskynder rynkeprosessen?

Noen som vil ha kamferdrops, noen?

Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a

AnonymBruker
Skrevet

Amen for tøymykner.

Men jeg lurer på hva som hjelper mot uheldige avgasser og lekkasjer?? Man slipper jo liksom ikke helt unna slappere kroppslige funksjoner.

Får man slappere kroppslige funksjoner når man blir eldre? Jeg tror at dersom man er flink til å trene på å "knipe" igjen, og trene opp muskulaturen på visse områder, så tror jeg det ikke skal bli noe problem med å håndtere dette problemet. Ikke se så svart på dette.

Skrevet

Her kan jeg på det varmeste anbefale engangshansker med tosidig teip i håndflatene. *erfart i et skjelvende øyeblikk*

Takk for tipset. Skal testes ut 4 april. :icon_lol:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SVISKER!! Jeg må begynne å spise svisker!

Og kavring med kulturmelk.

Er kavring og kulturmelk kun forbeholdt de over "middagsalderen"? Blir jeg belønnet med nakkeskudd om jeg spiser det, i en alder av 22?

AnonymBruker
Skrevet

Huske-hva-for-noe-sa-du-at-du-sa-sa-du ? blink.gif

Å herre jemini, har vi lovet bort noe nå igjen ! :sjokkbla:

Hadde du nå enda spurt etter hukommelsen, for den tror jeg at jeg husker at jeg har.... tror jeg... blush.gif

....ja-ja.... det er nok pre-seniliteten som slår inn for fullt.

*leter febrilsk etter brillene på hodet, -for å finne rullatoren* :fnise:

Og har du husket å mate kattene dine? De små, lodne, pelsbefengte figurene som maler sånn?

Skrevet

Får man slappere kroppslige funksjoner når man blir eldre? Jeg tror at dersom man er flink til å trene på å "knipe" igjen, og trene opp muskulaturen på visse områder, så tror jeg det ikke skal bli noe problem med å håndtere dette problemet. Ikke se så svart på dette.

Ja - knipeøvelsene er snart det eneste jeg husker. Skjønner ikke helt hvorfor jeg husker på akkurat det - men det kan vel være at dette tilhører livsviktige funksjoner, og at denne hukommelsen ligger på hjernestammenivå (viktig å kunne ha sex den 4 i hver måned)?

Skrevet

Takk Cata. Du henger med ser jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Og da var det på tide å blåse liv i denne tråden igjen. Noe nytt på hjelpemiddelmarkedet damer?

En robot som mater eldre, kan senke og øke hastingen alt ettersom. Og en ny opprettet hjelpelinje for damer som har gått tom for kamferdrops.

Skrevet

Takk Cata. Du henger med ser jeg :)

Ja, strengt tatt hang jeg godt da jeg glemte å ta av hanskene og grep tak i klessnora....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var nyttig informasjon for meg. I går var det den 4 i måneden, og vi pleier å ha ekteskapelig samkvem (*rødme*) den 4 i hver måned. Vi må skrive det på kalenderen ellers glemmer vi det.

I går skvatt glidekremen ut av hendene mine (skjelver mye)og det ble masse krem på gulvet. Dette glemte jeg selvsagt, og da jeg skulle gå til toalettet etterpå så skled jeg i glidekremen og vrikket foten. Auauau!

Jeg kommer til å slutte å ha sex den dagen jeg fyller en viss alder, sånne pinligheter er det fullstendig uaktelt å gjennomføre. Men tror det vil gå greit å leve i sølibat de siste 30 årene. Paven klarte det halve livet, så hvorfor ikke jeg? Og det sies jo at kvinner har generelt mindre sexlyst enn menn.- Såeh, sølibat for alle penga om et par tiår!

AnonymBruker
Skrevet

Ja - knipeøvelsene er snart det eneste jeg husker. Skjønner ikke helt hvorfor jeg husker på akkurat det - men det kan vel være at dette tilhører livsviktige funksjoner, og at denne hukommelsen ligger på hjernestammenivå (viktig å kunne ha sex den 4 i hver måned)?

Hva med å ha sex den 31. (nesten-hver) måned? Blir mindre skjelving og stress, tror jeg, når man blir sprengt på grunn av manglende samkvem på lang stund.

AnonymBruker
Skrevet

Og nå er jeg deprimert etter å ha lest denne tråden :(

Skrevet

Hva med å ha sex den 31. (nesten-hver) måned? Blir mindre skjelving og stress, tror jeg, når man blir sprengt på grunn av manglende samkvem på lang stund.

Trygden kommer den 29 i hver måned, og vi må ha noen dager på å komme oss ut for å kjøpe hjelpemidlene våre. Derfor er den 4 i hver måned fint! Dessuten er det fint med en slik pangstart på måneden :)

Skrevet

Og da var det på tide å blåse liv i denne tråden igjen. Noe nytt på hjelpemiddelmarkedet damer?

Mye fint i plæstikk, vet du.

Det er jo det eneste vi får...

Skrevet

Trygden kommer den 29 i hver måned, og vi må ha noen dager på å komme oss ut for å kjøpe hjelpemidlene våre. Derfor er den 4 i hver måned fint! Dessuten er det fint med en slik pangstart på måneden :)

Jammen.... det er den femte i dag! :grine:

Skrevet

Jammen.... det er den femte i dag! :grine:

Akkurat. Det var dagen i går som forårsaket fallet på glidekremen. En måned til neste forsøk.

Skrevet (endret)

Er kavring og kulturmelk kun forbeholdt de over "middagsalderen"? Blir jeg belønnet med nakkeskudd om jeg spiser det, i en alder av 22?

Neida. Det betyr bare at du er gammel.

Og er det noe man kan lære av denne tråden, er det at det er helt greit å være gammel, det er så mye fint innenfor hjelpemidler nå i disse moderne tider. =)

Endret av Raven Emerald
Skrevet

Akkurat. Det var dagen i går som forårsaket fallet på glidekremen. En måned til neste forsøk.

Jaja, jeg får håpe det var min siste mens som kom i går da...

Vi burde starte folkeaksjon. "Ja til IKM for eldre"

Skrevet

PP - Pastiller for eldre, svært vanlige på 70tallet

XU - Utt: Tsju! Vanlig uttrykk blant kattedamer

ICSI - Normert uttale for "Ikke si det til noen, men jeg har hørt..." etter noen glass portvin i strikkeklubben

IKM - Menopause

SA - Styrt-avføring (ofte etter for mange svisker)

MA - Manglende avføring (ofte etter for FÅ svisker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...