Gjest Eurodice Skrevet 28. april 2011 #81 Skrevet 28. april 2011 I know. Jeg gråt litt på 21 års dagen min. Bare vent til du blir fire ganger så gammel, du. Da kan du gråte og mimre om "forna dar".
Raven Emerald Skrevet 28. april 2011 #82 Skrevet 28. april 2011 Jeg har funnet grå hår..!! O_o Og mistenker at jeg EGENTLIG er gravid med første barnebarnet... 2
Chiyo Skrevet 28. april 2011 #83 Skrevet 28. april 2011 Bare vent til du blir fire ganger så gammel, du. Da kan du gråte og mimre om "forna dar". Det er dårlig gjort å skremme meg slik.
Gjest Eurodice Skrevet 28. april 2011 #84 Skrevet 28. april 2011 Jeg har funnet grå hår..!! O_o Og mistenker at jeg EGENTLIG er gravid med første barnebarnet... Da blir du jammen en ung bestemor .
Raven Emerald Skrevet 28. april 2011 #85 Skrevet 28. april 2011 Da blir du jammen en ung bestemor . Nehei, er så gammel, atte... Grå hår, remember..? *peke på hodet sitt* Dessuten har jeg hukommelse som ikke henger løselig sammen, engang. Og mose. OG jeg har funnet et par av de derre svarte hårene. SÅH.
Gjest Eurodice Skrevet 28. april 2011 #86 Skrevet 28. april 2011 Nehei, er så gammel, atte... Grå hår, remember..? *peke på hodet sitt* Dessuten har jeg hukommelse som ikke henger løselig sammen, engang. Og mose. OG jeg har funnet et par av de derre svarte hårene. SÅH. De stive, svarte hårene som vokser ut, er noe herk. Jeg trodde i morges at jeg hadde fått huldrehale, men det var lange, svarte rumpehår. Stakkars meg som er så gebrekkelig, måtte til med saksen, huff og huff .
Raven Emerald Skrevet 28. april 2011 #87 Skrevet 28. april 2011 De stive, svarte hårene som vokser ut, er noe herk. Jeg trodde i morges at jeg hadde fått huldrehale, men det var lange, svarte rumpehår. Stakkars meg som er så gebrekkelig, måtte til med saksen, huff og huff . Gudbedre, for et syn det må ha vært..! O_o
Troilltøva Skrevet 28. april 2011 Forfatter #88 Skrevet 28. april 2011 De stive, svarte hårene som vokser ut, er noe herk. Jeg trodde i morges at jeg hadde fått huldrehale, men det var lange, svarte rumpehår. Stakkars meg som er så gebrekkelig, måtte til med saksen, huff og huff .
Raven Emerald Skrevet 28. april 2011 #89 Skrevet 28. april 2011 SVISKER!! Jeg må begynne å spise svisker! Og kavring med kulturmelk.
Chiyo Skrevet 28. april 2011 #90 Skrevet 28. april 2011 (endret) Og etter å ha lest om alderdom på KG, dro unge Chiyo på jakt etter den beryktede ungdomskilden for å forhindre uønsket hårvekst og gråe hår. Endret 28. april 2011 av Chiyo 1
Raven Emerald Skrevet 28. april 2011 #91 Skrevet 28. april 2011 (endret) << Skikkelig fnisete gammel-dame-fnis, slik bare gamle damer kan fnise. Endret 28. april 2011 av Raven Emerald
Gjest imli Skrevet 28. april 2011 #92 Skrevet 28. april 2011 Tykkjer det er deilig å bli eldre, eg. Ikkje at eg er så gamal enno Men når ein kjem litt opp i tjue-åra, så blir ein veldig mykje tryggare på seg sjølv enn berre 5-6 år før. Det skjer mykje frå slutten av tenåra til midten av tjueåra, ein modnas mykje på dei åra. Viss nokon trur eg er eldre enn eg er, tek eg det som eit kompliment, då føler eg meg "smartare", hehe
Kamikatze Skrevet 28. april 2011 #93 Skrevet 28. april 2011 De stive, svarte hårene som vokser ut, er noe herk. Jeg trodde i morges at jeg hadde fått huldrehale, men det var lange, svarte rumpehår. Stakkars meg som er så gebrekkelig, måtte til med saksen, huff og huff . Det er da ikke så ille! Det er først når du må frem med avbitertang og boltekutter at du hører dieselmotorbrummingen fra hjelpemiddelsentralens prekestolleveranse. 2
Gjest Eurodice Skrevet 28. april 2011 #94 Skrevet 28. april 2011 Det er da ikke så ille! Det er først når du må frem med avbitertang og boltekutter at du hører dieselmotorbrummingen fra hjelpemiddelsentralens prekestolleveranse. Når det kommer så langt, er jeg parkert på et gamlehjem. Der kan vi ha løpskonkurranse med rullatorene (prekestolene ) våre.
Raven Emerald Skrevet 28. april 2011 #96 Skrevet 28. april 2011 Gebiss kan brukes som kastanjetter. Vi kan starte oldis-bææænd. ^^
Gjest Katee Skrevet 28. april 2011 #97 Skrevet 28. april 2011 Jeg er two-faced. Jeg må være det! Her om dagen spør en 90 år gammel kunde om hvor mange barn jeg hadde da. Jeg bare lo det bort og sa: 'Ingen'. Han ser gravalvorlig på meg og sier: 'Det burde du vurdere (for du har ikke så mange fruktsomme år igjen)!' Takkskarufaenmegha! tenkte Al da og klistret på seg det snille 'du er kunden, du vet alt best'- smilet og holdt kjeft. MEN når jeg går på Polet og skal ha en stakkars vinflaske for å drukne mine sorger DA blir man spurt om leg???! Det er snart 10 år siden jeg var russ, damen! Jeg er med andre ord 35+ slash 17 år... Fuck it!
Troilltøva Skrevet 29. april 2011 Forfatter #98 Skrevet 29. april 2011 Jeg er two-faced. Jeg må være det! Her om dagen spør en 90 år gammel kunde om hvor mange barn jeg hadde da. Jeg bare lo det bort og sa: 'Ingen'. Han ser gravalvorlig på meg og sier: 'Det burde du vurdere (for du har ikke så mange fruktsomme år igjen)!' Takkskarufaenmegha! tenkte Al da og klistret på seg det snille 'du er kunden, du vet alt best'- smilet og holdt kjeft. MEN når jeg går på Polet og skal ha en stakkars vinflaske for å drukne mine sorger DA blir man spurt om leg???! Det er snart 10 år siden jeg var russ, damen! Jeg er med andre ord 35+ slash 17 år... Fuck it! Det minnet meg om da jeg ble spurt av en alkoholisert (og det feiler hun sikkert andre ting også) ny nabo på den tiden, om jeg var moren til min bror som forøvrig er 3 år mindre enn meg. Og da var jeg rundt 20 eller noe 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #99 Skrevet 29. april 2011 ja da har jeg hørt det også i alder av 23 år... Ikke nok med at alle rundt meg får barn, kjøper hus, finner kjærligheten, får gode jobber og tjener bra...disse tingene jeg trodde jeg skulle begynne med selv nå i min alder. Jeg satt på chatroulette.com (ja vet teit men jeg kjedet meg) hvor en fyr som sikkert var 1-2 år yngre enn meg kun skrev "your old", og klikket meg vekk neida, her sitter jeg singel på fjerde året, nylig dumpet (igjen!!) av en jeg hadde noe på gang med. Vet jeg er ung og hele livet foran meg og blablabla.... Får vell bare finne meg i og forbli singel og "gammel" Også er det vell bare å begynne og hamstre katter, så kan jeg ta rollen som "crazy cat lady" gjeeeesp.... Årene flyr, vet du...etter et lengre samboerforhold sitter jeg igjen jeg også, som deg, uten barn, ferdig med utdannelsen, har jobbet i flere år og: er 38! Så...føler ikke så veldig med deg da, du har noen år på deg ;-)
Gjest Katee Skrevet 29. april 2011 #100 Skrevet 29. april 2011 Det minnet meg om da jeg ble spurt av en alkoholisert (og det feiler hun sikkert andre ting også) ny nabo på den tiden, om jeg var moren til min bror som forøvrig er 3 år mindre enn meg. Og da var jeg rundt 20 eller noe Uff, det samme skjedde med meg da jeg var akkurat passert 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå