Gå til innhold

"you`re old"

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise
Skrevet

Bare synd vi får den beste suge-treningen noen år for sent :fnise:

Tror vi skal klare dette ja! Hæla (eller rulatorene) i taket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var egentlig litt deppa nå pga noe, men når jeg leste det som er blitt skrevet ikveld nå så måtte jeg begynne og le :skratte:

Det er bra dere har det klart så dere kan opplyse oss som begynner og bli gamle! Jeg tror jeg også skal skrive en huskeliste *noterer*

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

jeg var egentlig litt deppa nå pga noe, men når jeg leste det som er blitt skrevet ikveld nå så måtte jeg begynne og le :skratte:

Det er bra dere har det klart så dere kan opplyse oss som begynner og bli gamle! Jeg tror jeg også skal skrive en huskeliste *noterer*

Så bra at du ble lettere til sinns. Det er liv i massevis i oss "eldre" damer, skjønner du :fnise: . Smidig er jeg også ennå, kan fint legge bena rundt nakken :ler: .

Endret av Belladonna
Skrevet (endret)

Jeg lager også liste.

Man er gammel når:

* det gror mose på en

* man sitter i rullator

* har plastikk planter fra Nille

* tenna detter ut

etc, etc...

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Skrevet
Smidig er jeg også ennå, kan fint legge bena rundt nakken :ler:

Å? Hvor mange ganger da?

Gjest Eurodice
Skrevet

Å? Hvor mange ganger da?

Hvor mange som helst. Jeg sa ikke at det var rundt min egen nakke :lur: .

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange som helst. Jeg sa ikke at det var rundt min egen nakke :lur:

Du er sikkert en lekkerbisken, men trolig litt upraktisk som skjerf...

Språkrådet anbefaler smilefjes etter punktum. Altså tegnsetting som normert først. :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom i en butikk med baby i baby bjørn på magen (hadde riktig nok på gummistøvler/regnbukse/regnjakke/hestehale og ingen sminke) og butikkdama sa det så ut som jeg var 13. Jeg er 20... Kan ikke si jeg ble så veldig happy da.. :P

Gjest Eurodice
Skrevet

Du er sikkert en lekkerbisken, men trolig litt upraktisk som skjerf...

Språkrådet anbefaler smilefjes etter punktum. Altså tegnsetting som normert først. :nigo:

Det har du i grunnen rett i, altså at jeg ikke akkurat egner meg som skjerf. Det kan bli slitsomt i lengden :Nikke:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det er så digg med alderen. Alt byttes ut i plastikk og med de nye superfunksjonelle hoftene man kan få nå til dags, så kan man virkelig brette sine skrukkete ben rundt hva det nå enn måtte være.

Og siden man går å suger hele dagen på gebisset, så er sugerefleksen helt rå!!! Pell ut tenna og sugingen går som en lek.

Og en ting til - husk smilysen for faen :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

ja da har jeg hørt det også i alder av 23 år... :murvegg:

Ikke nok med at alle rundt meg får barn, kjøper hus, finner kjærligheten, får gode jobber og tjener bra...disse tingene jeg trodde jeg skulle begynne med selv nå i min alder.

Jeg satt på chatroulette.com (ja vet teit men jeg kjedet meg) hvor en fyr som sikkert var 1-2 år yngre enn meg kun skrev "your old", og klikket meg vekk :sukk:

neida, her sitter jeg singel på fjerde året, nylig dumpet (igjen!!) av en jeg hadde noe på gang med.

Vet jeg er ung og hele livet foran meg og blablabla....

Får vell bare finne meg i og forbli singel og "gammel" :filer:

Også er det vell bare å begynne og hamstre katter, så kan jeg ta rollen som "crazy cat lady" :opplyser::catmilk::pasha:

gjeeeesp.... :natti:

Sytkjærring! Syns nesten synd i deg som ser så mørkt på livet.

Hilsen ung og vakker, 38

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Sytkjærring! Syns nesten synd i deg som ser så mørkt på livet.

Hilsen ung og vakker, 38

tråden er selvsagt laget med en god dose ironi ;)

Hilsen gammel røy på 23

• Liker 1
Skrevet

Når man er barn tror jo man som regel at folk er gamle når man er voksne

er ikke noe og bry seg om. Er ganke sikker på at dere også kalte folk som var 30 gamle når dere var små barn

Nei, bare mamma som var gammel da.

Skrevet

Når jeg kommer på gamlehjemmet skal jeg røyke sigarer og drikke whisky hver dag uten å bry meg om hva det gjør med helsa mi. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle ha svart i denne tråden før, men måtte få røska barten vekk fra ravklumpen den var frosset fast i. Og da måtte jeg ha hjelp av et fossil som enda kunne stavre seg rundt med rullator så det tok sin tid. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Man er jo ikke gammel når man er 23! Jeg hadde faktisk ikke hatt kjæreste før jeg var 25, bare noen kortere relativt useriøse forhold... Og de som fikk barn først i min vennekrets var 22-24, de fleste har ikke fått barn før de ble 30 og vel så det :) Jeg er nå 33 og har samboer, men ikke barn (frivillig), og føler absolutt ikke livet løper fra meg... Men for all del, det er jo hyggelig å ha kjæreste og sånt.

• Liker 1
Skrevet

Å jøss, 23 års dagen begynner å nerme seg med stormskritt.

Man får bestille seg plass på gamlehjemmet mens man enda husker det. :filer:

Gjest Eurodice
Skrevet

Man er jo ikke gammel når man er 23! Jeg hadde faktisk ikke hatt kjæreste før jeg var 25, bare noen kortere relativt useriøse forhold... Og de som fikk barn først i min vennekrets var 22-24, de fleste har ikke fått barn før de ble 30 og vel så det :) Jeg er nå 33 og har samboer, men ikke barn (frivillig), og føler absolutt ikke livet løper fra meg... Men for all del, det er jo hyggelig å ha kjæreste og sånt.

Du har nok ikke lest tråden fra begynnelsen. Den har vel aldri vært ment å være seriøs, bare tull og moro :ler: .

Skrevet

Jeg skulle ha svart i denne tråden før, men måtte få røska barten vekk fra ravklumpen den var frosset fast i. Og da måtte jeg ha hjelp av et fossil som enda kunne stavre seg rundt med rullator så det tok sin tid. :fnise:

Hate it when that happends :kjefte:

Det var sikkert alz`en og dementen som tulla med deg, men godt du kom på det til slutt :jepp:

Skrevet

Å jøss, 23 års dagen begynner å nerme seg med stormskritt.

Man får bestille seg plass på gamlehjemmet mens man enda husker det. :filer:

I know. Jeg gråt litt på 21 års dagen min. :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...