Gå til innhold

"you`re old"

Fremhevede innlegg

Gjest Heloise
Skrevet

Sikker på at du ikke er halvt varulv og halvt skosgstroll da Belladonna? ;)

Jeg ler meg skakk av denne tråden! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg vokser det stivt, svart skjegg mellom og delvis på puppene :fnise: .

Det er flaut å fortelle. men vi må jo være ærlige mot de unge møfrøene. :skratte:

Det kommer sorte, stive tråder ut av kroppen ja! Og greit å informere de unge om dette. Jeg har lurt på om det hjelper å drikke mosefjerner i kombinasjon med tøymykner?

• Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det kommer sorte, stive tråder ut av kroppen ja! Og greit å informere de unge om dette. Jeg har lurt på om det hjelper å drikke mosefjerner i kombinasjon med tøymykner?

Amen for tøymykner.

Men jeg lurer på hva som hjelper mot uheldige avgasser og lekkasjer?? Man slipper jo liksom ikke helt unna slappere kroppslige funksjoner.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Sikker på at du ikke er halvt varulv og halvt skosgstroll da Belladonna? ;)

Jeg ler meg skakk av denne tråden! :fnise:

Får jeg tak i en godbit, så biter jeg og koser meg, vet du :lur: .

Skrevet

Ja, dette var jo oppløftende lesning for ei på 43 :gjeiper:

Gamla!!! :fnise:

*nyter de siste dagene som 42-åring*

Jeg har begynt å lage huske-bekymringsliste. Er redd jeg skal glemme alt jeg skal bekymre meg for etter at jeg bikket 50 :fnise:

Tror ikke det er noen fare. Når du blir så gammel er alle bekymringene glemt. Da kjører du rally med rullatoren og hiver deg over alle gamle gubber du finner. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Amen for tøymykner.

Men jeg lurer på hva som hjelper mot uheldige avgasser og lekkasjer?? Man slipper jo liksom ikke helt unna slappere kroppslige funksjoner.

Silikon allover!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Silikon allover!

Rundt anus??

Gjest Eurodice
Skrevet

Rundt anus??

Nei, det er en åpning der og en foran. Av og til kan man få et hukommelsesglimt av fordums gleder, så da må man passe på å speede rundt med rullatoren og finne seg et mannebein med intakt "instrument" :jepp: .

Skrevet

Å shit! Jeg har glemt å vanne plantene! Jeg gjør alltid det på søndager.

Takk for at dere minte meg på det. :nigo:

*snart halvveis til 90*

• Liker 1
Skrevet (endret)

slettet

Endret av soffapute
Gjest Lille-pus
Skrevet

Rundt anus??

Oh yezzz !

Hjelper "som et skudd" mot et vanlig problem hos oss eldre, treg mage :fnise:

Skrevet (endret)

Oh yezzz !

Hjelper "som et skudd" mot et vanlig problem hos oss eldre, treg mage :fnise:

Silikon, tøymykner, mosefjerner og rosenrot er god kveldsmedisin. Heldigvis har jeg mann som fremdeles husker at han er mann.

Jeg ler så jeg gråter av denne tråden. :fnise:

Edit: glemte å ta med linfrø. Og kamferdrops.

Endret av Havbris
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ohh kamferdrops!! <3

Jeg sliter dog litt fortiden da jeg ikke klarer å tre i nåla så jeg får brodert roser og initialer på alle lommetørklerne mine. Huff og huff.

Skrevet (endret)

Denne tråden skremmer meg, men av en eller annen grunn må jeg fortsette å lese.

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Ohh kamferdrops!! <3

Jeg sliter dog litt fortiden da jeg ikke klarer å tre i nåla så jeg får brodert roser og initialer på alle lommetørklerne mine. Huff og huff.

Du begynner vel å få Parkinsons du også, kanskje? Jeg blir lett skjelven i bena, spesielt når jeg er i nærheten av distingverte, soignerte eldre herrer :yvonne: .

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Du begynner vel å få Parkinsons du også, kanskje? Jeg blir lett skjelven i bena, spesielt når jeg er i nærheten av distingverte, soignerte eldre herrer :yvonne: .

Det skal jeg love deg - fortsatt skjelven jeg :fnise:

Gjest Heloise
Skrevet

Mmm mokkabønner og kremtopper. Noen som kommer til meg med rulatorer og gebiss på tørk for en kaffetår og en mokkabønne? Fyrstekake er et must, den er på plass.

Skrevet (endret)

Denne tråden skremmer meg, men av en eller annen grunn må jeg fortsette å lese.

Ikke bli redd.

Det er egentlig veldig godt. Det beste er å ha skiftet ut usikkerhet, utrygghet og firkantedhet med ydmyket og raushet.

Mosefjerner og silikon hjelper på det meste.

Edit: Dessuten må jeg innrømme at jeg liker fyrstekake. Hjemmelaget, vel og merke. Men ikke kamferdrops.

Endret av Havbris
Gjest Eurodice
Skrevet

Mmm mokkabønner og kremtopper. Noen som kommer til meg med rulatorer og gebiss på tørk for en kaffetår og en mokkabønne? Fyrstekake er et must, den er på plass.

"Kongen av Danmark" og bringebærdrops er også smakelig, men vi må bare suge, for ellers knekker kanskje gebisset. Suging er noe vi kan, damer, ikke sant? :fnise:

Skrevet

"Kongen av Danmark" og bringebærdrops er også smakelig, men vi må bare suge, for ellers knekker kanskje gebisset. Suging er noe vi kan, damer, ikke sant? :fnise:

Det verste er vel om Kongen av Danmark puttes feil sted?

Da er vel nøden rimelig stor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...