Troilltøva Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #21 Skrevet 13. mars 2011 Hva skal jeg kalles da, som er dobbelt så gammel (minst ). Det som klør av og til er kanskje mosevekst? Jeg forstår at jeg har mye og se frem til altså
Troilltøva Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #22 Skrevet 13. mars 2011 Haha, jeg er 21 og betaler fortsatt barnebillett på alle busser Her om dagen måtte jeg vise legitimasjon for å kjøpe en lighter Det er litt rart, iallefall det med barnebillett, for jeg er ganske høy for å være jente. Og 15åringer ser jo så unge ut! det er jo en fordel da, du sparer jo penger
Gjest Cerridwen Skrevet 13. mars 2011 #23 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg er 23 og fikk heromdagen barnebillett fra en bussjåfør på et lite sted langt inni vestlandets fjorder. SEIE DU DA DU, E DU TRI OG TJUGU ÅR DU, DU SE'KJE UT SO DU E MEIRE ENN FEKJAN! ( som etter tusen HÆ???) viste seg å være 15 på hans dialekt. Vet ikke hva som er verst.. Hahaha! Er faktisk sjukt irriterande å bli sett på som yngre enn ein faktisk er. Eg er 20, og må vise leg for absolutt ALT. Blir kjempeglad den sjeldne gong eg ikkje må bevise at eg er myndig når eg skal kjøpe røyk eller alkohol. Men går alltid som vaksen på bussen. Yay. Endret 13. mars 2011 av Cerridwen
Gjest Raindrops Skrevet 13. mars 2011 #24 Skrevet 13. mars 2011 det er jo en fordel da, du sparer jo penger Joda, det er jo helt greit. Jeg tar en del buss, så det er mange penger spart. Men jeg synes jo det er litt merkleig likevel, for jeg synes ikke selv at jeg ser utpreget ung ut i forhold til alderen min, og har vel heller ikke fått inntrykk av at jeg gjør det annet enn på bussen:p
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #25 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er 21 og jeg er blitt puttet i seminarer med 18-19 åringer. Ingen som har kalt meg gammel da fordi tror at jeg er like gammel. Jeg har bare fortalt to av dem hvor gammel jeg er. Skal innrømme at jeg trives best med jevnaldrende. De som sier at de ikke er stor forskjell på 18 og 21 år LYVER. Studerer også i England for tiden, og har merket stor forskjell på de som kommer rett fra A-level og de som har tatt gap year/ jobbet og så startet Uni. Selv om vi alle går freshman / level 1 course... Jeg har babyface, så jeg blender rett inn, selv om jeg også er 21. Ble satt sammen med 4 stykk 18 år gamle jenter i en lecture her om dagen, umodenhet strakk seg til også gjelde det faglige...
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. mars 2011 #26 Skrevet 13. mars 2011 I'm older - deal with it Kunne jo vært din mor faktisk. Selv om jeg er voksen, så fikk jeg merkelige vibber her for et par år siden. Skulle på et kurs på et ridesenter. De avholdt to kurs samtidig, et for voksne og et for fjortisser (10-14 år). Når jeg ankom, ble jeg sendt til fjortissgruppa
Chiyo Skrevet 13. mars 2011 #27 Skrevet 13. mars 2011 Studerer også i England for tiden, og har merket stor forskjell på de som kommer rett fra A-level og de som har tatt gap year/ jobbet og så startet Uni. Selv om vi alle går freshman / level 1 course... Jeg har babyface, så jeg blender rett inn, selv om jeg også er 21. Ble satt sammen med 4 stykk 18 år gamle jenter i en lecture her om dagen, umodenhet strakk seg til også gjelde det faglige... Alle sier at jeg har babyface. Ingen som tror at jeg er 21. Jeg har en lærer som tror at jeg er den yngste studenten i klassen hennes. Så hver gang hun snakker om at "det er noe her som kanskje er litt ung" så ser hun alltid på meg. Men jeg tror faktisk jeg er en av de eldste.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. mars 2011 #28 Skrevet 13. mars 2011 Også er det vell bare å begynne og hamstre katter, så kan jeg ta rollen som "crazy cat lady" Den posisjonen som "the crazy catlady" er litt opptatt for øyeblikket Sier og skriver "3 stk og ingen mann" Men high hope, jeg er på samme alder som Belladonna, så posisjonen blir nok snart ledig Hva skal jeg kalles da, som er dobbelt så gammel (minst ). Det som klør av og til er kanskje mosevekst? Skal vi dele tips om mosefjernere som ikke virker ? Lille-pus (gammel ugle) 2
Havbris Skrevet 13. mars 2011 #29 Skrevet 13. mars 2011 Den posisjonen som "the crazy catlady" er litt opptatt for øyeblikket Sier og skriver "3 stk og ingen mann" Men high hope, jeg er på samme alder som Belladonna, så posisjonen blir nok snart ledig Skal vi dele tips om mosefjernere som ikke virker ? Lille-pus (gammel ugle) Jeg blir med i den gjengen. Tar imot tips om mosefjerner som virker og tips om fancy rullatorer og leseluper 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. mars 2011 #30 Skrevet 13. mars 2011 Jeg blir med i den gjengen. Tar imot tips om mosefjerner som virker og tips om fancy rullatorer og leseluper Jeg trenger jaggu en solid mosefjerner selv. Og vurderer den råeste rullatormodellen til BMW.
Troilltøva Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #31 Skrevet 13. mars 2011 Huffda...så det går bare nedover fra og med nå altså mose og BMW rullatorer...vet ikke helt hva som er verst av mosen og at rullatoren er et BMW merke jeg men men mose-tips mottas med takk Den posisjonen som "the crazy catlady" er litt opptatt for øyeblikket :fnise: Sier og skriver "3 stk og ingen mann" bare 3? jeg skal ihvertfall ha 15
Chiyo Skrevet 13. mars 2011 #32 Skrevet 13. mars 2011 Jeg trenger jaggu en solid mosefjerner selv. Og vurderer den råeste rullatormodellen til BMW. Huff. Nå vet jeg ikke om jeg vil bli eldre, hvis jeg skal måtte bekymre meg om mosefjerning og rullatorer i fremtiden.
Havbris Skrevet 13. mars 2011 #33 Skrevet 13. mars 2011 Huff. Nå vet jeg ikke om jeg vil bli eldre, hvis jeg skal måtte bekymre meg om mosefjerning og rullatorer i fremtiden. Bekymringer om mosefjerner og rullator er peanuts i forhold til bekymring om vortene og skjegget som kommer.
Troilltøva Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #34 Skrevet 13. mars 2011 Bekymringer om mosefjerner og rullator er peanuts i forhold til bekymring om vortene og skjegget som kommer. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. mars 2011 #35 Skrevet 13. mars 2011 Bekymringer om mosefjerner og rullator er peanuts i forhold til bekymring om vortene og skjegget som kommer. Må ikke glemme stive ledd, og støttestrømper i fin-fin hudfarge. Og gebiss, som ikke henger skikkelig på plass.
Havbris Skrevet 13. mars 2011 #36 Skrevet 13. mars 2011 Må ikke glemme stive ledd, og støttestrømper i fin-fin hudfarge. Og gebiss, som ikke henger skikkelig på plass. Jeg har begynt å lage huske-bekymringsliste. Er redd jeg skal glemme alt jeg skal bekymre meg for etter at jeg bikket 50
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. mars 2011 #37 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har begynt å lage huske-bekymringsliste. Er redd jeg skal glemme alt jeg skal bekymre meg for etter at jeg bikket 50 Et godt tips er plastikkplanter. Er en del rimlige på Nille. Så slipper man å huske på å skrive huskelapp for at man ikke skal glemme å vanne plantene :gjeiper:
Chiyo Skrevet 13. mars 2011 #38 Skrevet 13. mars 2011 Bekymringer om mosefjerner og rullator er peanuts i forhold til bekymring om vortene og skjegget som kommer. Må ikke glemme stive ledd, og støttestrømper i fin-fin hudfarge. Og gebiss, som ikke henger skikkelig på plass. NOOOOOOOOOO!!!!!!
Havbris Skrevet 13. mars 2011 #39 Skrevet 13. mars 2011 Et godt tips er plastikkplanter. Er en del rimlige på Nille. Så slipper man å huske på å skrive huskelapp for at man ikke skal glemme å vanne plantene :gjeiper: Har hele utvalget fra Nille allerede. Siden jeg er redd for å knuse krystallglass etc så går det mest i plast på alt her. Med unntak av mannen min. Han er fremdeles bedre enn dildoen 1
Gjest Eurodice Skrevet 13. mars 2011 #40 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Bekymringer om mosefjerner og rullator er peanuts i forhold til bekymring om vortene og skjegget som kommer. På meg vokser det stivt, svart skjegg mellom og delvis på puppene . Det er flaut å fortelle. men vi må jo være ærlige mot de unge møfrøene. Endret 13. mars 2011 av Belladonna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå