Havbris Skrevet 31. januar 2014 #341 Skrevet 31. januar 2014 Å - man får kanskje ikke kjøpt slik kake der nei. Jaja, det får holde med vinen da
Gjest Belle Gunnes Skrevet 31. januar 2014 #342 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er så heldig å ha Baker Sampson og Vinmonopolet nesten vegg i vegg. De har aldeles nydelig napoleonskake der. Og deres fyrstekake er myke og gode. Greit å tenke på gebisset må vite. Men det er et sann slit å bevege seg ute nå. Jeg tror jeg må få meg en rulator med pigger jeg også gitt. 1
Cata Skrevet 31. januar 2014 #343 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Greit å tenke på gebisset må vite. Mmmpfh, gebiffet haj en tendenf til å henge faft i feig fyrftekake.... Jeg foretrekker dem mørere. Rullator med pigger var en god idé, jeg tror jammen jeg må pigge meg opp der. Muligens burde man også erverve seg sugekopper til å sette under skoene når man er inne på de før nevnte kjøpesentre? Alt for lårhalsen. Endret 31. januar 2014 av Cata
Skvaldersjura Skrevet 31. januar 2014 #344 Skrevet 31. januar 2014 Milde måne! En tråd for halvfossile? Jeg er ikke ensom lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå