Gå til innhold

"you`re old"

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er den fjerde i måneden, ærede Celine, og jeg gikk som kjent glipp av 4. mars.

Hvordan var det nå man gjorde dette igjen?

Har dere også funnet ut at det er en fin dag for ekteskapelige aktiviteter? Pensjonen har kommet og vi har råd til en flaske glidemiddel. OJ - der kom jeg på at jeg ikke må miste den i gulvet slik at jeg sklir denne gangen også. Dere husker hvordan det gikk sist :rodme:

Endret av Havbris
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekteskapelige???????

Jammen!!! Hva med meg da? :jolie:

Gjest Eurodice
Skrevet

Ekteskapelige???????

Og med meg? :(

Skrevet

Ekteskapelige???????

Dette skrev jeg den 4 mars:

"I går var det den 4 i måneden, og vi pleier å ha ekteskapelig samkvem (*rødme*) den 4 i hver måned. Vi må skrive det på kalenderen ellers glemmer vi det.

I går skvatt glidekremen ut av hendene mine (skjelver mye)og det ble masse krem på gulvet. Dette glemte jeg selvsagt, og da jeg skulle gå til toalettet etterpå så skled jeg i glidekremen og vrikket foten. Auauau!"

Idag er det 4 april så det gjelder å holde fast på glidekremen. Men kjære Skjoldmøy - har du ikke ektemann :hakeslepp: Trodde alle gamle damer hadde det jeg :omg:

Skrevet

Og med meg? :(

Nå begynner dere å mase veldig synes jeg. Er dere misunnelige og sjalu? Ja dere om det. Bare fordi jeg har mann så er det ikke sikkert at alle har det....neinei, nå roter jeg med argumentene. Har vært for lenge på KG.

Gjest celine
Skrevet

"I går var det den 4 i måneden, og vi pleier å ha ekteskapelig samkvem (*rødme*) den 4 i hver måned. Vi må skrive det på kalenderen ellers glemmer vi det.

I går skvatt glidekremen ut av hendene mine (skjelver mye)og det ble masse krem på gulvet. Dette glemte jeg selvsagt, og da jeg skulle gå til toalettet etterpå så skled jeg i glidekremen og vrikket foten. Auauau!"

Idag er det 4 april så det gjelder å holde fast på glidekremen. Men kjære Skjoldmøy - har du ikke ektemann :hakeslepp: Trodde alle gamle damer hadde det jeg :omg:

Man trenger da ikke en ektemann til slikt da :fnise: Han sliter da både med vond rygg og prostata!

Den kjekke unge herren fra hjemmetjenesten er da myyye sprekere :wow:

• Liker 1
Gjest Animula
Skrevet

Denne tråden løftet humøret mitt noen hakk! Skal lese hele ved anledning :nigo:

Skrevet
Dere husker hvordan det gikk sist :rodme:

..sist..?

Ååå, da, ja.

Men du vet vel at ikke alle gamle damer har ektemenn. Noen har katter.

Skrevet

Ja, jeg vet om det Raven :rodme:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

..sist..?

Ååå, da, ja.

Man har da alltids en trofast mus å klappe på :biggrin:

Endret av Arabella
Skrevet

Man har da alltids en trofast mus å klappe på :biggrin:

Du er ganske vågal du Arabella. :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

Du er ganske vågal du Arabella. :fnise:

Jeg glimter til iblant. Får skylde på fremskreden alder :ler: .

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Å men kjære medsøstre. Har dere ingen ung nabo, som pleier å hjelpe dere med å tre i tråden i nålen? ting blir så meget enklere med en slik ungfole i nærheten ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Alle glemmer jo denne tråden...

Skrevet

Ah, ja der var det en tråd for oss tilårskomne ja. Jeg syntes nok vagt jeg leste om noe slikt i min ungdom, men minnet er ikke som det en gang var.

Skrevet

Alle glemmer jo denne tråden...

Så gamle som vi er, skal det jo godt gjøres å huske den...

Skrevet

Så gamle som vi er, skal det jo godt gjøres å huske den...

Jeg husker på tråden oftere enn dere så jeg har begynt å tro at jeg blir yngre for hver dag :P

Skrevet

Selvsagt Madam Havbris, De er i ferd med å gå i barndommen. Da blir det slik.

Skrevet

Selvsagt Madam Havbris, De er i ferd med å gå i barndommen. Da blir det slik.

Å gå i frø, kalles det.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg husker på tråden oftere enn dere så jeg har begynt å tro at jeg blir yngre for hver dag :P

Hadde jeg fått lov hadde jeg lekt meg i barnehagen den dag i dag, savner dinosaur lekene vi hadde der :grine:

Men nei da, sitter en 28 år gammel mann og leker med dinosaurer med barnehage barn, er han enten tilbakestående eller pedofil :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...