Havbris Skrevet 3. april 2013 #281 Skrevet 3. april 2013 (endret) Og her har det vært stille lenge ser jeg. Hvordan går det damer - er dere alle på sykehus med brukket lårhals etter påskeferien? Dere må ikke legge ut på ski etter å ha drukket et lite glass dansk kirsebærvin Endret 3. april 2013 av Havbris
Skjoldmøy Skrevet 3. april 2013 #282 Skrevet 3. april 2013 Akk! Jeg hadde helt glemt denne tråden for oss eldre. Kan det være Alzheimeren tro?
Gjest Gunfreak Skrevet 3. april 2013 #283 Skrevet 3. april 2013 Jeg er 28 kan jeg være med her nå, jeg er så gammel at jeg lager lyder hver gang jeg reiser meg og setter meg.
Havbris Skrevet 3. april 2013 #284 Skrevet 3. april 2013 Akk! Jeg hadde helt glemt denne tråden for oss eldre. Kan det være Alzheimeren tro? Har sett at du har vært i aktivitet i kveld, og regner med at du ikke ligger neddopet på et sykehus etter lårhalsbrudd. Har du fått brodert noe fint i påsken? Jeg har brodert nydelige omslag til hytteboken. Har dessuten satt hengelås på den slik at ikke kommende svigerdøtre skal finne på noe tull. Omslaget ble veldig fint
Havbris Skrevet 3. april 2013 #285 Skrevet 3. april 2013 (endret) Jeg er 28 kan jeg være med her nå, jeg er så gammel at jeg lager lyder hver gang jeg reiser meg og setter meg. Du er med! Lydene som du beskriver tilfredsstiller inklusjonskriterier Endret 3. april 2013 av Havbris
Skjoldmøy Skrevet 3. april 2013 #286 Skrevet 3. april 2013 Her forekommer ingen neddoping jeg ikke er skyld i selv! Påsken har jeg feiret i trygg avstand til snø og andre uhumskheter på min hjemlige terrasse, med portvin, småkaker og strikkejakke innen rekkevidde. Jeg rakk endog å hekle tre fjerderels bestemorsteppe!
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2013 #287 Skrevet 3. april 2013 (endret) Nu sitter jeg og spiser noget som kalles pizza. Jeg hadde sådanne problemer med å tygge den, men plutselig kom jeg på at gebisset ligger i et glass vann på nattbordet. Jeg hadde egentlig tenkt å gå til sengs, men ble plutselig hungrig. Inn med gebisset igjen. Nu går tyggingen så meget bedre . Endret 3. april 2013 av Arabella
Havbris Skrevet 3. april 2013 #288 Skrevet 3. april 2013 Her forekommer ingen neddoping jeg ikke er skyld i selv! Påsken har jeg feiret i trygg avstand til snø og andre uhumskheter på min hjemlige terrasse, med portvin, småkaker og strikkejakke innen rekkevidde. Jeg rakk endog å hekle tre fjerderels bestemorsteppe! Så flott! Lurer veldig på hvordan det gikk med hårpryden til Arabella i påsken. Den er jo egentlig en mosedott som hun har farget og limt fast til hodebunnen. Håper hun ikke forvillet seg inn i vindfulle fjellområder. Det skulle tatt seg ut.
Skjoldmøy Skrevet 3. april 2013 #289 Skrevet 3. april 2013 Så flott! Lurer veldig på hvordan det gikk med hårpryden til Arabella i påsken. Den er jo egentlig en mosedott som hun har farget og limt fast til hodebunnen. Håper hun ikke forvillet seg inn i vindfulle fjellområder. Det skulle tatt seg ut. Tenk om hun skulle finne på å ta en hvil på fjelltur når det er lemenår du!
Havbris Skrevet 3. april 2013 #290 Skrevet 3. april 2013 Artig at KG har slik respekt for oss gamlinger at tråden fremdeles ligger på generell debatt. Det må jeg si er å ta de gamle på alvor! 1
Skjoldmøy Skrevet 3. april 2013 #291 Skrevet 3. april 2013 Artig at KG har slik respekt for oss gamlinger at tråden fremdeles ligger på generell debatt. Det må jeg si er å ta de gamle på alvor! :Nikker megetsigende: Du vet, Havbris, den eneste klikkingen her er av brodder og spaserstokker mot parketten! 2
Havbris Skrevet 3. april 2013 #292 Skrevet 3. april 2013 :Nikker megetsigende: Du vet, Havbris, den eneste klikkingen her er av brodder og spaserstokker mot parketten! Pluss den klikkingen som jeg har i noen ledd.
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2013 #293 Skrevet 3. april 2013 Tenk om hun skulle finne på å ta en hvil på fjelltur når det er lemenår du! Jeg har feiret påsken i urbane omgivelser, så håret gikk det bra med. Må farge det snart, det er blevet noget blast. Lemenår siger du? Jeg skal til Beitostølen i begynnelsen av oktober. Er det farlig å ta seg en hvil utendørs hvis været er smukt? Er der fare for at disse lemener kommer og delikaterer sig med mitt hår?
Havbris Skrevet 3. april 2013 #294 Skrevet 3. april 2013 Jeg har feiret påsken i urbane omgivelser, så håret gikk det bra med. Må farge det snart, det er blevet noget blast. Lemenår siger du? Jeg skal til Beitostølen i begynnelsen av oktober. Er det farlig å ta seg en hvil utendørs hvis været er smukt? Er der fare for at disse lemener kommer og delikaterer sig med mitt hår? Ville ikke tatt sjansen på det hvis det er lemenår i år. Du får holde deg innendørs på høyfjellshotellet. Det er sikkert en del bøker du kan låne. Dessuten tror jeg det finnes en seniorsenter rett ved skitrekket. Bob- banen ligger du selvsagt unna, det samme med cocartene i sommeranlegget.
Havbris Skrevet 3. april 2013 #295 Skrevet 3. april 2013 Huff dette ble altfor sent. Måtte sette hårruller i håret og har tatt sovemedisinen min. Jeg må være pen på håret og uthvilt til morgenen. Det er den 4 i måneden vet dere! 1
Gjest celine Skrevet 4. april 2013 #296 Skrevet 4. april 2013 Og her har det vært stille lenge ser jeg. Hvordan går det damer - er dere alle på sykehus med brukket lårhals etter påskeferien? Dere må ikke legge ut på ski etter å ha drukket et lite glass dansk kirsebærvin Påskeferie? Har det vært påske, ja.... Jaja.. Det er iallefall tomt for kirsebærvin her..
Gjest celine Skrevet 4. april 2013 #298 Skrevet 4. april 2013 I gang med morgengymnastikken, Skjoldmøy?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. april 2013 #299 Skrevet 4. april 2013 (endret) Å gid. Jeg har glemt dere helt. Har vært så opptatt av å brodere lommetørklær i påsken. De vet - dagens ungdom tåler så lite og har jo slike allergier på våren. Så de bliver nok glade når de får lommetørklær av meg. Det er nå så trivelig og kunne gjøre noe for dagens ubrukelige ungdom må vite. Men min skjønne og unge nål-og-trådpåtreder reiste bort nogen dager her i påsken. Det var ufint. Endret 4. april 2013 av Belle Gunnes
Skjoldmøy Skrevet 4. april 2013 #300 Skrevet 4. april 2013 I gang med morgengymnastikken, Skjoldmøy? Det er den fjerde i måneden, ærede Celine, og jeg gikk som kjent glipp av 4. mars. Hvordan var det nå man gjorde dette igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå