Gå til innhold

"you`re old"

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Ånei, ser jo nå at jeg tøyset fælt i mitt tidligere innlegg. Må være de små grå som har blitt enda gråere, for jeg er jo selvsagt ikke nærsynt lenger (det var tider det). Nå er det jo langsynthet og altfor korte armer som plager meg mest. Prøvde å løse et kryssord i det nyeste Hjemmet-magasinet men ble så trett i armene at jeg bare måtte gi opp. Det var så vanskelig å få kryssordet langt nok unna til at jeg fikk skrevet noe, og når jeg endelig kunne skimte nok til å skrive noen ord, glapp kryssordpenna ut av hånden min. Takk og pris for at jeg hadde Kremtoppene innen rekkevidde så jeg kunne roe ned nervene litt mellom slagene. Kanskje jeg tross alt burde lytte til legen og få meg sånne progressive glass. Sånne fine briller som man plasserer pent nederst på nesetippen.

Nei dere, nå skal jeg sette over kjelen og ta opp noen lefser fra fryseren. Må jo ha kveldskaffe før jeg legger meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ylvina - du vet du får slike fantastiske luper å henge rundt halsen? Hva hadde hverdagen vært uten sier nå bare jeg.

Gjest made4u
Skrevet

I mine øyne er du ung enda, om det er noen trøst?

Gjest Eurodice
Skrevet

I mine øyne er du ung enda, om det er noen trøst?

Du er slik en chevaleresk, omtenksom ung mann :).

Skrevet

Aggressive glass kaller vi det!:fnise:

Skrevet

23 år, gammel?! Ser på 23-åringer som såvidt voksne. :overrasket:

Skrevet

Og hvordan står det til med gjengen her da (vi som er litt gamle og dumme)?

Gjest Surrehodet
Skrevet

Og hvordan står det til med gjengen her da (vi som er litt gamle og dumme)?

Havbris........

Jeg er gammel men aldeles ikke dum :glare:

Gikten kjennes godt i leddene, og en brukende mann kan jeg se langt etter.

Skrevet

Ja, dette var jo oppløftende lesning for ei på 43 :P

41 her.... :-)

LG

Skrevet

Havbris........

Jeg er gammel men aldeles ikke dum :glare:

Gikten kjennes godt i leddene, og en brukende mann kan jeg se langt etter.

Haha - nei vi gamlingene er ikke dumme, selv om vi ikke alltid skjønner hva de unge strir med. Gikta er ikke så verst her. Skal snart lage snitter som jeg skal servere min mann. Og skal selvsagt ta frem det fine kaffeserviset mitt til kveldskaffen...

Skrevet

ja da har jeg hørt det også i alder av 23 år... :murvegg:

Ikke nok med at alle rundt meg får barn, kjøper hus, finner kjærligheten, får gode jobber og tjener bra...disse tingene jeg trodde jeg skulle begynne med selv nå i min alder.

Jeg satt på chatroulette.com (ja vet teit men jeg kjedet meg) hvor en fyr som sikkert var 1-2 år yngre enn meg kun skrev "your old", og klikket meg vekk :sukk:

...

For meg er du deprimerende ung....

LG

Skrevet

Her i gamlehjemmet har vi det vel bra!

Det flommer over av mobilladere, fins ikke et eneste kondom, og alle er penere enn oss gamle.

Livet er herlig dere!

Skrevet

Her i gamlehjemmet har vi det vel bra!

Det flommer over av mobilladere, fins ikke et eneste kondom, og alle er penere enn oss gamle.

Livet er herlig dere!

Ja, livet er herlig selv om en og annen rynke har festet seg i fjeset. Er du pen? :P

Skrevet

Ja, livet er herlig selv om en og annen rynke har festet seg i fjeset. Er du pen? :P

Nå må du virkelig ikke bli sjalu på Skjoldmøy, Havbris. Det passer seg virkelig ikke. :sjokkert:

I denne gamleheimen skal man etterhvert stavre seg over gaten og kjøpe kamferdrops. Man har nemlig vært på sin ukentlige runde på treningssenteret for å forebygge beinskjørhet. Jeg mener, man kan da ikke risikere å bli så sprø at man drøsser sammen under vekta av kamferdropsposen...

Gjest Odd Molly
Skrevet (endret)

Det er godt å være "gammel" - å være selvsikker og avbalansert, å ha opplevd en masse som har gitt hauger og lass av livserfaring - slik at man vet hva som virkelig er verdier i livet. At man lett skiller mellom det som faktisk er et problem og det som er en bagatell. Det er godt å være "gammel", og ikke lenger bry seg om hva venninna sier, eller i det hele tatt hva en eller annen randome person måtte mene om deg.

Det er godt å være "gammel" - og vite at livet ikke står og faller ved en eller annen mann....

Eller om du er pen nok, slank nok, interessant nok....

At man glatt spaserer rundt, og har det helt ålreit...helt og holdent i kraft av deg selv!

Endret av Odd Molly
Skrevet

Nå må du virkelig ikke bli sjalu på Skjoldmøy, Havbris. Det passer seg virkelig ikke. :sjokkert:

Jammen, jeg tåler ikke at noen er penere enn meg, for det er så viktig for meg å være penest. Tenkte jeg skulle spørre mannen min i dag om det finnes kvinner som er penere enn meg. Nåde han om han svarer feil!

Skrevet

Det er godt å være "gammel" - å være selvsikker og avbalansert, å ha opplevd en masse som har gitt hauger og lass av livserfaring - slik at man vet hva som virkelig er verdier i livet. At man lett skiller mellom det som faktisk er et problem og det som er en bagatell. Det er godt å være "gammel", og ikke lenger bry seg om hva venninna sier, eller i det hele tatt hva en eller annen random person måtte mene om deg.

Det er godt å være "gammel" - og vite at livet ikke står og faller ved en eller annen mann....

Eller om du er pen nok, slank nok, interessant nok....

At man glatt spaserer rundt, og har det helt ålreit...helt og holdent i kraft av deg selv!

Ja - det er befriende godt å være i min alder.

Gjest Odd Molly
Skrevet

Ja - det er befriende godt å være i min alder.

Jepp - jeg synes også det er "helt sjef" å være i den alderen jeg er: 51. Som nok noen synes er steingammelt :) Deilig å være voksen, reflektert, masse livserfaring, kvikk og rask i kroppen, lever livet akkurat som jeg vil. Har det kanon!

Skrevet

Mine rynker er vakrere enn dine, sådetså!

For ikke å snakke om remaposene under øynene!!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg er 21 og betaler fortsatt barnebillett på alle busser :fnise: Her om dagen måtte jeg vise legitimasjon for å kjøpe en lighter :sukk:

Jeg er 28 og måtte vise leg for å kjøpe red bull (14-årsgrense på kiwi) :fnise: Ble litt fornærma da ja...

Anonym poster: 15c823b3377a18b2bb93a022e6e6239b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...