Gå til innhold

"you`re old"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det jo veldig greit å ta ut tennene når det er noe stort som skal suges på :briller2:

Anonym poster: dcf55bb2d98d2a19c7e6f4c9523550e9

Bare den fjerde! :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det jo veldig greit å ta ut tennene når det er noe stort som skal suges på :briller2:

Anonym poster: dcf55bb2d98d2a19c7e6f4c9523550e9

Riktig. Tar alltid ut tennene før jeg putter store ting i munnen!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kamferdrops? Jeg kjøpte inn en tralle med kamferdrops, men ble skult stygt på i det jeg skulle til å hugge innpå kamferdrops. Jeg er visst for ung, så kanskje du kan tenke deg å overta?

Hverken Arabella, Havbris, Belle Gunnes (grøss, for et nick), ols1 m.fl, har oversett meg og mine hyggelige spørsmål om de vil ha kamferdrops - tror nok misunnelse ligger til grunn for at jeg er blitt oversett :(

Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a

Klart jeg vil ha søte deg. Og jeg er ikke grøss altså. Bare veldig uheldig med min navnesøster. Huff jeg er sikker på at hun stjal mitt navn den gang vi var unge... hun var alltid så misunnelig på meg og mine menn ;)

Men sånn apropos kamferdrops. Jeg skulle sette meg på min hemoridepute isted og så feil og satte meg på kniplingarbeidet mitt. Kan noen hjelpe meg med å fjerne alle trådspolene fra stumpen min?

• Liker 1
Skrevet

Mokkaboenner_top_three_columns_full.png

(De er akkurat like, og smaken er ca den samme)

Men kjære Dem, Hr. Lutetium. Det er da stooort forskjell på mokkabønner og kremtopper. Førstnevnte er uten krem, må vite, mens sistnevnte er uten mokka.

• Liker 1
Skrevet

Men kjære Dem, Hr. Lutetium. Det er da stooort forskjell på mokkabønner og kremtopper. Førstnevnte er uten krem, må vite, mens sistnevnte er uten mokka.

Krem er uansett fandens verk, frue. Gi meg en neve mokkabønner og brylkremen er du snill.

Skrevet

Krem er uansett fandens verk, frue. Gi meg en neve mokkabønner og brylkremen er du snill.

Mokkabønnene mine får De aldri, der er det ingen bønn.... Men brylkrem kan sendes pr. omgående.

Skrevet

Pass på at du får i degmedisinen din i kveld ihvertfall!

Har du fått i deg riktig medisin!

Gjest Eurodice
Skrevet

Har du fått i deg riktig medisin!

Spørger De mig, ærede Havbris? Jeg haver ennu ikke taget min medicin. Jeg bliver så mærkverdig i mitt hoved af den, så jeg tager den ved mitt sengegåendet.

Skrevet

Spørger De mig, ærede Havbris? Jeg haver ennu ikke taget min medicin. Jeg bliver så mærkverdig i mitt hoved af den, så jeg tager den ved mitt sengegåendet.

Du burde sørge for å få depotmedisiner - da skal du bare huske de en dag i uken. Og da slipper du språklig regresjon :)

• Liker 1
Skrevet

Har du tatt feil av portvin og Gammel Dansk nå igjen?

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Takk for god latter! Denne tråden skal følges nøye med nærsynt mysing.

Hilsen Ylvina den eldre (godt oppi 30-årene).

Skrevet

Jeg har desverre ikke hatt tid til å skrive her i dag. Jeg har vært hos frisørdamen min som har rullet opp håret mitt, slik at jeg blir fin til dameklubben i kveld. Det blir nok litt sherry og snitter, kan jeg tenke meg. Kanskje litt aspic også - det er jo riktig festlig!

Dameklubben ble en nesten perfekt kveld. Vi utvekslet hekleoppskrifter og nippet til den søte sherryen. Vi hadde gledet oss veldig til flotte snitter med røkelaks og eggerøre, men vi ble skuffet. Vertinnen hadde hatt besøk av sin datter som hadde overtalt henne til å servere noe som heter "Taco". Det ble et søl uten like, jeg fikk tacosaus på hekletøyet, og en annen mistet nesten pusten av den sterke sausen. Vi har snakket alvorlig med vertinnen og har sagt at hun ikke bare kan forandre på de tradisjonene som vi tross alt har hatt i mange år. Vi vil tilbake til snitter.

AnonymBruker
Skrevet

Dameklubben ble en nesten perfekt kveld. Vi utvekslet hekleoppskrifter og nippet til den søte sherryen. Vi hadde gledet oss veldig til flotte snitter med røkelaks og eggerøre, men vi ble skuffet. Vertinnen hadde hatt besøk av sin datter som hadde overtalt henne til å servere noe som heter "Taco". Det ble et søl uten like, jeg fikk tacosaus på hekletøyet, og en annen mistet nesten pusten av den sterke sausen. Vi har snakket alvorlig med vertinnen og har sagt at hun ikke bare kan forandre på de tradisjonene som vi tross alt har hatt i mange år. Vi vil tilbake til snitter.

Dere må da åpne opp for de uante mulighetene av ulike innslag i matveien! Indisk Curry kylling anbefales varmt! Sushi er også noe som MÅ oppleves. Kjør i vei!

Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a

Skrevet

Vertinnen hadde hatt besøk av sin datter som hadde overtalt henne til å servere noe som heter "Taco". Det ble et søl uten like, jeg fikk tacosaus på hekletøyet, og en annen mistet nesten pusten av den sterke sausen.

Som en eventuell kriseløsning ved fremtidige menyforstyrrelser, kan jeg anbefale å ta med hekletøyet som skal bli juleduk til dameaftenene. Tacosausen har en meget pen julerød farge som matcher garnet perfekt.

I samme åndedrag kan jeg anbefale å brodere duker på kaffefarget lin. Vi skjelver jo så meget mer på hendene når vi skal servere kaffe i dag enn det vi gjorde for 30 år siden.

Skrevet

Som en eventuell kriseløsning ved fremtidige menyforstyrrelser, kan jeg anbefale å ta med hekletøyet som skal bli juleduk til dameaftenene. Tacosausen har en meget pen julerød farge som matcher garnet perfekt.

I samme åndedrag kan jeg anbefale å brodere duker på kaffefarget lin. Vi skjelver jo så meget mer på hendene når vi skal servere kaffe i dag enn det vi gjorde for 30 år siden.

Tusen takk for tips - vi trenger virkelig råd på hvordan vi skal gjøre minst mulig skade med alle våre skjelvinger, vaner og uvaner. Dessuten har mine sønner lært meg å servere kaffe i krus - istedetfor i det flotte kaffeserviset jeg har. Det satt langt inne å servere kaffe på denne litt "vulgære" måten, men det er absolutt praktisk. Disse nye "kaffemaskinene" kan jeg ingenting med.

AnonymBruker
Skrevet

Er de lov å komma inn her me kokekaffi og badla? Elle e det ikkje fint nok?

Eg e gammal nok iallfall. :regler:

Anonym poster: e196d69a63d3798fde3a5001e4d36166

Skrevet

Er de lov å komma inn her me kokekaffi og badla? Elle e det ikkje fint nok?

Eg e gammal nok iallfall. :regler:

Ta med deg kokekaffi og kom inn! Del av dine erfaringer med å bli gammel blandt alle disse yngre!

AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg kokekaffi og kom inn! Del av dine erfaringer med å bli gammel blandt alle disse yngre!

Knallkjekt! Ska bare finna badlå mi, så eg kan røykja litt.

Skrevet

Jeg er litt uerfaren på disse smilefjesene, men har skjønt at det er viktig for å understreke meningen. Så derfor: :skratte::fnise::laugh::blomst::vin::icon_lol::biggrin::bolledeig::takke: :omg: :sikle:

Skrevet

Og så får du komme ut av anonymskapet ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...