Gjest Eurodice Skrevet 6. mars 2013 #201 Skrevet 6. mars 2013 Ja takk! Jeg hadde noen sånne drops her, men finner ikke brillene mine, så jeg får ikke sett etter dem.. Du har skjøvet dem opp i håret .
Havbris Skrevet 6. mars 2013 #202 Skrevet 6. mars 2013 Du har skjøvet dem opp i håret . Kamferdropsene? 2
Gjest celine Skrevet 6. mars 2013 #203 Skrevet 6. mars 2013 Både briller og drops kom dermed til rette - takk, takk, Arabella og Havbris
Gjest Eurodice Skrevet 6. mars 2013 #204 Skrevet 6. mars 2013 Både briller og drops kom dermed til rette - takk, takk, Arabella og Havbris Godt at vi opp i årene kan hjelpe hverandre .
Havbris Skrevet 6. mars 2013 #205 Skrevet 6. mars 2013 (endret) To eldre damer hadde hver sin røyk på utsiden av et pleiehjem da det startet å regne. En av damene trakk frem en kondom, klippet av enden og fortsatte røykingen. - Hva er det? spurte den ene. - Å, det er bare en kondom, svarte den andre. - Hvor kan man få tak på det? - Du kan få de på hvilket som helst apotek. Neste dag gikk vår kjære venninne innom det lokale apoteket og spurte ekspeditøren om en pakke kondomer. Ekspeditøren kikket undrende på henne (hun var jo tross alt godt inn i 80 årene), men spurte hvilket merke hun foretrakk. - Det spiller ingen rolle, svarte hun, – så lenge den passer en Camel. Ekspeditøren besvimte. Endret 6. mars 2013 av Havbris 1
Havbris Skrevet 6. mars 2013 #206 Skrevet 6. mars 2013 Du vet at du er gammel når… …du bøyer deg ned for å knytte skolissa og tenker: Er det noe mer jeg kan gjøre mens jeg er her nede?
Gjest Eurodice Skrevet 6. mars 2013 #207 Skrevet 6. mars 2013 To eldre damer hadde hver sin røyk på utsiden av et pleiehjem da det startet å regne. En av damene trakk frem en kondom, klippet av enden og fortsatte røykingen. - Hva er det? spurte den ene. - Å, det er bare en kondom, svarte den andre. - Hvor kan man få tak på det? - Du kan få de på hvilket som helst apotek. Neste dag gikk vår kjære venninne innom det lokale apoteket og spurte ekspeditøren om en pakke kondomer. Ekspeditøren kikket undrende på henne (hun var jo tross alt godt inn i 80 årene), men spurte hvilket merke hun foretrakk. - Det spiller ingen rolle, svarte hun, – så lenge den passer en Camel. Ekspeditøren besvimte.
Havbris Skrevet 6. mars 2013 #208 Skrevet 6. mars 2013 Gammelt ektepar gjør seg klar. Hun smører gang på gang med glidekrem i skrittet. Han ser på, så tar han av lenken på klokken i vesten, snurrer den rundt pikken. Hun ser på og spør. Hva holder du på med? Legger på kjetting, det ser ut som det blir slapseføre.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. mars 2013 #210 Skrevet 6. mars 2013 For en fornøyelse det er bli gammel. Jeg elsker det!!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #211 Skrevet 6. mars 2013 Det er helt opp til deg. Kamferdrops? Men i følge de sosiale normene er jeg for ung til å ta kamferdrops I min aldersgrupper er det tyrkisk pepper, smash-sjokolade og krokodiller som er akseptable. Jeg husker med stor traume hvordan de vennene mine skulte meg med stygge blikk da jeg avslørte som 18-åring at jeg var svak for after eight-sjokolade. De blikkene...jeg var så forræderdisk....så jeg må dessverre pent avslå. Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a
Gjest celine Skrevet 7. mars 2013 #212 Skrevet 7. mars 2013 Man vet at dette er rette tråden for oss gæmliser når siste innlegg for dagen kommer kl 15.12, og første kommer før kl 07... 1
Raven Emerald Skrevet 7. mars 2013 #213 Skrevet 7. mars 2013 Dette var greier, folkens..! Rullator med bagasjerom! Riktignok bygd i tre, men det må da kunne bestilles i andre materialer?
Gjest celine Skrevet 7. mars 2013 #214 Skrevet 7. mars 2013 Dette var greier, folkens..! Rullator med bagasjerom! Riktignok bygd i tre, men det må da kunne bestilles i andre materialer? Åååå, den var flott, Raven Der var det jo plass til både brillehus, hekletøy, kryssord, hårnett, gebiss med mer! Fint at den er i tre også - liker ikke sånn nymotens plastikk..
Perelandra Skrevet 7. mars 2013 #215 Skrevet 7. mars 2013 Min bestefar sa det var i grunnen ganske praktisk å bli skjelven på hånda, for da kunne han bare holde den i ro når han skulle strø salt og pepper på maten.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 7. mars 2013 #216 Skrevet 7. mars 2013 For en fantastisk rullator. En slik må jeg få meg.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #217 Skrevet 7. mars 2013 Anonym poster: e196d69a63d3798fde3a5001e4d36166 1
Havbris Skrevet 8. mars 2013 #218 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har desverre ikke hatt tid til å skrive her i dag. Jeg har vært hos frisørdamen min som har rullet opp håret mitt, slik at jeg blir fin til dameklubben i kveld. Det blir nok litt sherry og snitter, kan jeg tenke meg. Kanskje litt aspic også - det er jo riktig festlig!
Gjest Eurodice Skrevet 8. mars 2013 #219 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Jeg har desverre ikke hatt tid til å skrive her i dag. Jeg har vært hos frisørdamen min som har rullet opp håret mitt, slik at jeg blir fin til dameklubben i kveld. Det blir nok litt sherry og snitter, kan jeg tenke meg. Kanskje litt aspic også - det er jo riktig festlig! Kanskje det blir en annen "pic" på deg senere i kveld . Uff, nå var jeg vulgær, tror jeg. Demensen er ikke så grei å styre . Endret 8. mars 2013 av Arabella
Skjoldmøy Skrevet 8. mars 2013 #220 Skrevet 8. mars 2013 Demensen... hva var det igjen? Har det noe med sex å gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå